Tam, kde nic neuvidíte II

barcelonaLa Rambla. Člověk by řekl, že ta je v Barceloně jen jedna a že ji člověk nemůže minout. Obzvlášť  ne, když Vám ji na informacích na náměstí Catalunya ukáží (mávnou kamsi rukou) i namalují do mapy. Ha, ha.

Velmi dlouho jsem si cestou po Ramble říkala, co kdo na téhle ulici vidí, a že Václavák je mnohem zajímavější a kde že je ten Kolumbus na sloupu (a dcera zas, kde že je ta zmrzlina u moře). Když jsme konečně dorazily na konec Rambly a moře ani Kolumbus nikde, vytáhla jsem mapu, a když jsem na ni pořád nemohla najít tu hlavní ulici, ke které jsme došly, oslovila jsem paní s typickým výrazem ztraceného turisty: ¨Dónde estamos?¨(Kde jsme?) a strčila před ni mapu s označenou Ramblou. Paní na ni koukala, pak mapu vzala a otáčela a rozbalovala, až na opačné straně mapy, než jsem čekala, že budeme, mi ukázala, kde jsme ve skutečnosti.

Tak jsem jí pěkně poděkovala a vyrazily jsme do MacDonaldu (! – ta potupa, tam nikdy nechodím) na válečnou poradu. Dcera konečně dostala zmrzlinu (prodavačka chudák netušila, že existuje někdo, kdo neví, jaké zmrzliny se v Macu prodávají, a vůbec ji nenapadlo mi nějak radit, jen čekala, až si konecně laskavě vyberu), matka kafe. A já mapu. A co teď?

Pokračování příštěTam, kde nic neuvidíte III

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI, Na cestách se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Tam, kde nic neuvidíte II

  1. Pingback: Tam, kde nic neuvidíte – aneb do Barcelony bez cestovky | Žít je umění

  2. Ramblama mě barceloňáci taky dostali. :)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

