Dexter a trpělivost

Tak jsem se zase připravila o napětí a překvapení.

Od té doby, co jsem na internetu našla http://www.dexterdaily.com, tak to sledování Dextera už dávno není ono. Všude Vás sice upozorní, že nějaký článek může obsahovat tzv.spoilery (pro neznalé: informace, které Vám sledování Vašeho oblíbeného pořadu dokonale spoil, neboli zkazí), ale Vám to stejně nedá. A protože víte, že Showtime nepustí nic zásadně důležitého (např. o šokujícím konci 4. řady se i herci, kterých se to týkalo, dozvěděli až těsně před natáčením poslední epizody), tak si přetete i ty spoilerové články.

Jenže. Pak už dopředu víte, co bude ten nebo onen zač, jak důležitá postava v ději to bude a co se tak od ní dá asi očekávat.

Takže musím říct, že první díl 8. řady Dextera proběhl asi takto: první scéna, hmm to jsem viděla na fotkách a má to být o tom, jak je ten svět teď pro Dextera fajn, druhá scéna, hmm to jsem viděla na fotkách, třetí scéna, hmm, to jsem věděla, čtvrtá scéna, hmm, to jsem viděla ve sneek peaku atd., atd. Prostě nuda. Jediné, co ten seriál vždy zachrání, jsou herecké výkony všech představitelů.

Bohužel to vypadá, že pokud ze svého oblíbeného seriálu chci vůbec něco mít, budu asi muset na své trpělivosti trochu zapracovat. Asi dost zapracovat Co takhle nechodit až do konce 8. řady na http://www.dexterdaily.com???? (Slyšíte, jak mi puká srdce?)

Ale nevím, nevím. Co se týká trpělivosti, nevím, jestli to zvládnu.

Být trpělivý je totiž někdy opravdu o nervy. Tohle video o je toho důkazem.

Další článek inspirovaný seriálem Dexter naleznete zde

Příspěvek byl publikován v rubrice Ctnosti a neřesti, Dexter se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Dexter a trpělivost

  1. Pingback: Dexter aneb paradoxy života | Žít je umění

  2. Pingback: Dexter, jeho konec a konec lidského života… | Žít je umění

  3. Pingback: Zasmát se vlastním chybám | Žít je umění

  4. Pingback: Návraty – Zasmát se vlastním chybám | Žít je umění

  5. Pingback: Berme život s humorem! | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

