Plesání

"Plesající medvěd" na Štrbskmé plese, photo credit: Doko.

„Plesající medvěd“ na Štrbskmé plese, photo credit: Doko.

Nepatřím mezi milovníky plesů.

Nepatřím mezi milovníky polek a valčíků. Nebýt kurzů salsy, myslela bych, že prostě nemám ráda párové tance. Kdepak, s tím to nebude mít moc společného.

Nemám ráda plesy natolik, že jak tam nohou vkročím, nos a krk to hnedle odnese :-)

Choroby prý mají své duchovní příčiny. Mám doma i jednu tlustou knihu, která se tím zabývá. Ale nemyslím, že je třeba brát to smrtelně vážně. Představa „bílých policajtů“, kteří polykají zlé viry a bacily, je taky zcela jistě pravdivá :-) Vždyť to dávali v TV…

Nemám dokonce ani pořádné šaty a boty na takový ples. Koneckonců tam chodíme tak 1x za 10 let…. no, možná 2x, nebo 3x?

Koneckonců, co bych tam také dělala… v tombole nikdy nic nevyhraju. Nalévat se vínem a kořalkou mě nebaví. Spím nejradši v noci, ne přes den s bolavou hlavou. Na pořádný tanec mi nezahrajou. Místa na parketu je tak jak pro sardinky.

A přece jsem si tu taškařici docela užila :-)

Dokonce nedošlo ani k žádné rvačce, ačkoliv „kamarádíček“ mého muže si koledoval o odvoz do márnice opileckými průpovídkami o ženách, které svým partnerům nedopřejí trochu zábavy a zakazují jim pít. Ve čtyři ráno. Už se ve mě začala vařit krev.

A to jsem na plese dvě hodiny klimbala a odchodu spát jsem se dožadovala jen velmi jemně. A zakazovat něco svému muži bych si fakt nedovolila – není to můj syn. (Navíc podle RaR se přece nemá ani zakazovat, ani přikazovat, no ne?)

Naštěstí se brzy poté skácel ze židle na zem s takovým žuchnutím, že se vzbudila i majitelka domu o patro výš.

  • A tak jsem dnes poznala, že si ten svůj dům (nebo zámek?) neničím téměř ničím… relativně řečeno.
  • A tak jsem také poznala, že můj muž nejen že dokáže odolat kamarádům a známým, kteří na jeho „Ne“ reagují dokola a dokola slovy „Nebuď hňup, dej si“ (tomu říkám respekt a podpora), ale dokáže i mít ohled na svou ženu a jít s ní spát dřív než ostatní a ustát jejich připomínky, že „je slaboch, takhle se nechat zblbnout ženskou„… :-)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Plesání

  1. Sedmi napsal:

    Ja na plesy chodila docela rada, ale jen diky Lvovi, protoze kdyz me vede, dovedu dokonce i tancovat klasicke tance :D Jinak si z tanecnich pamatuju maximalne cacu…
    A teda klobouk dolu pred tvym muzem…

  2. mrnikdo napsal:

    Já plesy miluji a sem tam i něco vyhraji. Spíš jsme rodina, co vybírá většinu cen.
    Naposledy (v sobotu) jsme vyhráli bažanta. Chudák ještě visí na balkoně :-D.

    Na ten ples to chce mít dobrou partu, pak to je nezapomenutelný zážitek.

    • avespasseri napsal:

      No… tam vyhrávali hlavně organizátoři… včetně hlavní ceny :-)) Sami tím byli dost zaskočení :-))))
      S dobrou partou je to super… jen tak do té půlnoci, pak už s každou partou nakonec začnu usínat :-))

      • mrnikdo napsal:

        Aha :-D, to také nesnáším, když se stane.

        My to nakonec balili ve 2, ale ještě jsme pořád mladíci :-D.

        • avespasseri napsal:

          Věkem se sice doba vzpamatování se z ponocování prodlužuje, ale na schopnosti jít spát nad ránem nic neubírá :-) Mě ponocování nebavilo ani ve dvaceti :-)) Nikdy jsem nepochopila, proč se ani ta mládež nebaví přes den a v noci se normálně nevyspí :-)))) To ne, to všichni musej čekat aspoň do 11 :-))

          • mrnikdo napsal:

            To také nevím, ale ponocování je pro mě v pohodě. Jen jsem zvyklý z domu vždy vstávat v 9. I když jdu spát V 6 ráno…
            Stejně se kolikrát, i když nemusím, vstávám už třeba v 7…

            • avespasseri napsal:

              Já se bohužel také většinou probudím nejdéle v 9. Ale i když jsem u našich, kde si můžu zatáhnout rolety a udělat absolutní tmu, a dospat se třeba do dvanácti, je to fuk. Ty probdělé hodiny beztak nenaspím…

  3. Pingback: 3. Strašidelný zámek (Absurdistán 2014) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

