Návraty – ještě to s námi snad není tak zlé…

Před nějakou dobou jsem publikovala krátký status mé bývalé spolužačky („náhoda“ tomu chtěla, že vlastně krásně navazuje na můj včerejší článek :-)).

Od té doby můj optimismus ohledně směřování naší civilizace díky blogování mírně ochladl… nicméně o to víc jsem přesvědčená, že aby člověk úplně nezešílel a nenechal se semlít, stojí za to najít cestu do toho Jiného světa. Který tu je, i kdyby se ten svět kolem nás opravdu vymkl z kloubů, jak kdysi dávno říkal jeden takový pán… Shakespeare mu myslím říkali….

Má bývalá spolužačka dala před pár dny na Facebook tento status:

Po hektických dnech s MuDry, PhDry, pudry z budov s tlustými zdmi, přitáhne mě oáza světla: na náměstí včelař prodávající med. “Tak kterej je nejlepší?” směju se. Vylovil Jedlový, vyptávám se proč zrovna ten, vypráví zasvěceně o tom tekutým zlatu. Chci od něj vizitku, na ní tři tituly. Otazník. “To víte, vzdělanec odtrženej od praxe, toho ve skutečnosti moc neví. Tak jsem pověsil  přednášení na školách na hřebík. V lese jsem se toho o mým oboru naučil mnohem víc a je mi tam líp.” Lepší pointu tohoto týdne bych nevymyslela.”

A pak že se tento svět řítí do záhuby. Když jsou na světě ještě takoví lidé, tak jak by mohl???

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized, Štěstí, život se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Návraty – ještě to s námi snad není tak zlé…

  1. AdDragon napsal:

    Škoda, že někdo takový na školách nepřednáší…

    • avespasseri napsal:

      Chtělo by se mi říct, že pro takové lidi není na školách místo… ale ono asi závisí na konkrétní škole a ochotě takového člověka se zas tzv. „namočit“….
      Ale nejspíš mi přijde, že funguje takové to: rovný rovného si hledá… a že určité systémy prostě ze svého soukolí podobné lidi vytlačí, protože tam nepatří….
      Ale nechci být moc pesimistická :-)

      • AdDragon napsal:

        Nu, co vím od kamaráda, co na jedné škole přednáší – a navíc umí nejen to, co přednáší, ale umí i naučit – jaké poměry tam panují….

        „Tak co, už jsi profesor?“ ptávám se ho občas.
        „To tady nikdy neprojde…“

        • avespasseri napsal:

          Ono to je nakonec všude stejné… všude jsou lidi… a jejich zájmy, a nezájmy, ambice a strachy. Jen nějaké prostředí to podporuje víc, nějaké méně… Asi… :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

