Pět kroků ke změně

Pět kroků ke změně

Obrázek | Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Pět kroků ke změně

  1. Pingback: Proč je společnost v krizi a 5 kroků, jak tuhle absurdní hru změnit | Žít je umění

  2. Kitty napsal:

    Líbí se mi to moc. Proto jsem si přímo tento článek uložila na horní lištu a budu ho doporučovat těm okolo, kteří ještě nejsou dost staří a moudří, aby potřebovali tvoje vedení. Já jsem naštěstí dost spokojená a dělám pořád dost pro to, abych nemusela jen toužit. Tvé nastíněné zásady mám ve svém životě jako důležité a prožívané. Ale trvalo to víc jak 65 let, než to můžu napsat.
    Jen mi vadí ta engličtina, která mi brání porozumět tomu, co chceš v dobrém úmyslu říct. Ale třeba napovíš česky, co znamenají ty cizojazyčné větičky. Už to neřeším“ zabrání-li mi v přístupu na tvůj blog, mám zkrátka smůlu na globalizační jazyk. Globalizaci nemiluju v žádné formě, ale nehroutím se z ní už. Hezké dny. Kitty

    • avespasseri napsal:

      To jsem ráda. Ono to není pro spoustu lidí ještě stravitelné… podobný článek bych kdysi asi dala spíš mezi Tajemství… ale toto je zrovna ten typ článku (myslím tím to rozvedení tohoto obrázku), který bych chtěla, aby viděl každý, ať rozumí, nebo ne. Třeba si někdy vzpomene, až bude připraven. To totiž vyžaduje mít za sebou již pár zklamaných tužeb a nevydařených snah o to měnit druhé :-) Obrácení z vnějšku dovnitř.
      S tou angličtinou se netrap… v českých článcích se ji tedy budu pokoušet překládat, pokud by to překáželo jeho porozumění, a pak jsou tam anglické články a videa, ale ta jsou spíš pro pobavení, nebo právě na procvičení angličtiny, ačkoliv vždy k tématu blogu. Tam o nic zásadního nepřijdeš, většinou o daných tématech mluvím různými způsoby, různými náhledy pořád dokola. To je i pro mě nejlepší způsob, jak je mít neustále na paměti. Někdy si navíc člověk myslí, že už někde problém nemá a pak s údivem zjistí, že v nějakém drobném detailu mu to pořád dost „podklouzává“ :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

