Hubnutí ve spánku?!

File:Birdtable kip (7808330844).jpg

(photo credit: Paul Lucas)

Chtěla jsem po tom včerejším výživnějším článku napsat něco odlehčujícího… o spánku.

Protože co zcela jistě každému vysává energii? No přece nedostatek spánku :-)

Kdo z Vás s tím má čerstvou zkušenost?

Já téměř neustále. Přestože je pro mě spánek tak zásadní (mrkněte na zístřejší Návraty), nějak tu obchází Drákula nějaké větší priority… ale až já ho chytnu za flígr….

Najít nějaký vtip, ať již kreslený, nebo vyprávěný, není snadné.

Nakonec jsem našla něco, co mě samotnou pobavilo, ačkoliv to tak zcela jistě nebylo myšleno. A to článek o hubnutí ve spánku.

Ta představa… ten ráj... no neberte to (takhle ke konci února, když váha po Vánocích sice klesla, ale ten priorita Drákula má stejně pořád navrch a kalorické tabulky již má návštěva nepotěšila ani nepamatuju (možná bych mohla myslet aspoň na admina :-)).

(Abyste neřekli, že Vám neprozradím to tajemství: v podstatě se jedná o to, že je potřeba dostatek spánku jako takového, a pak hlavně nejíst večer sacharidová jídla. Říká to nějaký Pape – no fakt – Pape… tak nevím, jestli ten článek nevyšel na apríla?? … tady ho máte, posuďte sami. Za zkoušku nikdy nic nedáte. )

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Hubnutí ve spánku?!

  1. Sedmi napsal:

    no já mám jeden dost zásadní problém… už si nepamatuju, kdy jsem naposled spala 8 hodin v kuse… to asi bude i důvod, proč místo hubnutí nabírám :D (a nejspíš se to v dohledné době několika let moc nezlepší…)

  2. AdDragon napsal:

    Je, hele, moje kočička…
    Ano, z koček bychom si měli brát příklad. Vidím to na té, u které bydlíme. Celý den se jen válí, ale pořád je fit. No, občas ji to popadne a proletí bytem jako uragán, zatáčky bere smykem a občas nás i loví. A pak je najednou klidná.
    Musím přiznat, že celému kočičímu plemeni závidím, že prospí dvě třetiny svého života. Já stihnu sotva jednu. :-(

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

