Návrat k diskuzním příspěvkům…

Diskuzní příspěvky se ne zcela ujaly. Nevadí. Objevila jsem v administraci jednu diskuzi na téma citátu M. Emotoa: Neštěstí je příprava na štěstí. V rubrice Diskuze je odkaz na podrobnější článek k tématu (odkaz na něj je i tady, stačí kliknout:-)). Kdo ví, třeba se ujme teď a někdo k tomu třeba něco napíše? Co si myslíte Vy? Připravilo Vás neštěstí na štěstí, nebo je to všechno blbost a štěstí by bylo nejlepší bez neštěstí?? :-)

A tady je původní úvodní článek:

Teď všichni čtěte a všichni pište! :-)))

Petr mi před časem poslal téma na diskuzi. Je jím citát Masaru Emotoa: NEŠTĚSTÍ JE PŘÍPRAVA NA ŠTĚSTÍ!

Znáte Masaru Emoto? Já jsem neznala… tak jsem využila zázraků internetu… a zjistila jsem, že ho znám! Před pár lety, v Granadě, cestou na Alhambru, jsem viděla výstavu obrazů toho, jaký vliv mají myšlenky na vodu. Čím pozitivnější myšlenka, tím byly obrazce symetričtější a krásnější. Prý jsou ty jeho experimenty z vědeckého hlediska ne úplně v pořádku, ale ty obrazy by možná stačily na změnu myšlení i samy o sobě. Bez všeho toho povídání kolem….

Myslím, že lepší téma jsme si na závěr tohoto týdne, který se tady na mém blogu nesl tentokrát v dost vážném tónu, ani nemohli zvolit. (Nebojte, na pondělí chystám fórky :-))Tak ještě jednou vážně: Lze si vážit neštěstí???? 

Diskuze ke všem tématům, které navrhnete (nechte je buď v komentáři u Nabídky pro Vás jako Petr, nebo je posílejte na avespasseri@yahoo.com), budu řadit do stránky Diskuze nahoře v menu. Mám velkou radost, že dnes tam přibude první. Díky, Petře!

Mrkněte se tedy tam…. najdete tam, co si o Emotoově citátu myslím já a určitě dejte vědět, co si myslíte Vy. Jaké jsou Vaše zkušenosti????

Už se moc těším na Vaše příspěvky.

Vaše AP

Příspěvek byl publikován v rubrice Štěstí se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Návrat k diskuzním příspěvkům…

  1. jolana88 napsal:

    nápad je to hezký, ale špatně se k němu „proklikává“ ..

  2. jolana88 napsal:

    klik z článku – bez problémů. Z lišty – vyberu příspěvek 1. – a jako první mě to hodí na pingback – reakce ostatních nevidím. Nevylučuji, samozřejmě, manýry mého prohlížeče, ale ani vlastní chybu mezi klávesnicí a židlí

    • avespasseri napsal:

      Tam je totiž problém ani ne tak u prohlížeče či jinde :-), ale u toho, že na příspěvek původně nereagoval ani ten, který s ním přišel :-)))) Odkazuju na něj jen já a já a já :-))

  3. letitiatiba napsal:

    Hm… keď som si prvýkrát prečítala tému, hneď sa mi v hlave rozbehol text, ktorý by som k tomu rada napísala… Žiaľ, nemala som prístup na počítač. A teraz, keď som si k tomu sadla… myšlienky sú už rozlietané a nie a nie uchopiť nejakú rozumnú formuláciu…
    No nič, idem sa snažiť ďalej. :)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

