Já nechci….

File:Řeka Ostružná.jpg

(photo credit: NissanO)

Nechtít neznamená nechtít.

Je Vám to jasné???

V článku „Chci nechtít“ jsem rozhodně nepsala o tom, že bych chtěla stát a dupat nohou, jak zamlada „A já nechci, nechci a nechci.“ (Nebo v překladu: nechcu a nechcu….)

To milují děti. V poslední době i to moje dítě. Milované dítě, které se čas od času rozhodne změnit v Drákulu a pít těmito slůvky všem v okolí krev :-)

Chcete, aby se občas něčeho napila (na přání paní doktorky, že by měla vypít litr a půl denně už jsme rezignovaly…)?

Já nechci.“

Chcete, aby se šla najíst?

Já nechci.

Chcete, aby se nepromenádovala v řece v promokavých botech dost kilometrů od nejbližší možnosti ty boty (a nohy v nich) usušit? Poté, co se jedno dítě právě naložilo do té vody jak široké tak dlouhé?

Já nechci.“

Znáte to?

Asi další období vzdoru…. už jsem dlouho nečetla žádnou moudrou knihu o dětech, ale mám takový nejasný dojem, že kolem sedmého roku rozhodně žádné období vzdoru být nemá??? :-)

A tak mě napadá spíš jedno: když něco chceme (např. hrát si, hrát, blbnout, a hrát), pak zákonitě něco jiného, co nám brání v „rozletu“, nechceme.

A přitom může mít často člověk jak ten rozlet, jak tu hru… tak i to jídlo…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Touha se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Já nechci….

  1. Sedmi napsal:

    prepuberta… s May to obcas taky clouma. Nebo pokud nemela ten vzdor moc vyrazny kolem tech tri, tak ted si to uziva naplno…

    • avespasseri napsal:

      Ha, ha… u té mé jsem si kdysi říkala, že když ho měla někdy v roce (dvou?), že ho v těch třech mít nebude :-) Ona je svéhlavička od přírody… to má asi po tatínkovi a po mamince :-))))

  2. jolana88 napsal:

    kolem sedmého roku je tzv. „první“ puberta. Dost dobrý čas :) zajímavé – podobné věci nějak neřeším ..

    • avespasseri napsal:

      Aha… tak přece :-) Tak si to mám aspoň čím vysvětlit, to mě většinou uklidní :-)
      Pamatuju se, jak jsme se kdysi bavily s mou spolužačkou z gymplu, která v těch maminkovských začátcích kolem sebe neměla tu partu maminek, jako já, jak velký je to rozdíl, když člověk zjistí, „že tohle je normální“. Že to maj všichni. Pak člověk získá ten správný nádhled: no jo, puberta :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

