Beze strachu do bouře? Jsem snad blázen?

(Photo credit: Solitude)

(Photo credit: Solitude)

Fakt miluju, když se mi téma týdne promítá do života….

No, miluju… někdy je to spíš k vzteku :-)

Dnes mi přišel mailem další z každodenních citátů ze webu Voice of Love. Už je málokdy čtu… dnes jsem ho odklikla. Zněl takto:

 

„Serenity is not freedom from the storm.
It is Peace amidst the storm.“

Neboli česky:

Klid neznamená osvobození od bouře… klid znamená cítit uprostřed té bouře mír.

Hmmm… a co takhle vylézt do té bouře ven a nebát se, že Vás smete? Hmmm….

Příspěvek byl publikován v rubrice Strach se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Beze strachu do bouře? Jsem snad blázen?

  1. jolana88 napsal:

    doplnila jsem si vyrovnanost .. a je to tak :)

  2. letitiatiba napsal:

    „Hmmm… a co takhle vylézt do té bouře ven a nebát se, že Vás smete? Hmmm….“
    No, to je výzva… Ale chce to mať „Niekoho“, komu môžem vskutku dôverovať. Aj v tej strašnej búrke. :) A potom smelo vykročiť napriek svojmu strachu – v dôvere.

    • avespasseri napsal:

      To jste řekla moc pěkně… ano, důvěra je v tomto okamžiku naprosto zásadní. Většinou preferuju důvěru vnitřní, nemám zrovna ráda, když jsem závislá na něčem vnějším, ale za tu vnější podporu, kterou v současné době mám, jsem neskonale vděčná. Ono to výrazně napomáhá k tomu najít vnitřní rovnováhu a sebedůvěru. Důvěře je nakonec jedno, kam je naměřená, když už se jednou objeví, že? :-))

  3. AdDragon napsal:

    Není moc zážitků tak kouzelných, jako stát v bouřce v dešti a sledovat hru blesků nad hlavou…

  4. Pingback: Když prý může strom, můžu i já?? Chachá… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

