Když se před Vámi vyjeví příběh, ze kterého mrazí…

Původně jsem chtěla psát něco úplně jiného… ale zapomněla jsem co :-)

Nezapsala jsem si to ani do sešitu, ani do mobilu.

A tak Vám tu uveřejním to nejlepší video, jaké jsem kdy viděla… pouštím si ho pořád dokola. Už možná dva měsíce? Něčím mě prostě neodolatelně přitahuje.  Je to to nejlepší amatérské video… je krásně sestříhané, je to jako tanec na hudbu. Obraz, slova, rytmus… to vše spolu tak ladí, že to snad ani nemůže být dílo lidské bytosti. Jednotlivé obrazy navazují jeden za druhým… ale teprve dnes jsem v něm objevila příběh. Příběh, ze kterého mě mrazí…

Nebudu Vám ho odhalovat, beztak je to příběh jen pro mě, ale naznačím, že jde o příběh člověka konfrontovaného s něčím, co je mocnější, než on. Příběh plný strachu a bolesti. Příběh o smrti… a osvobození z ní…

Taky se Vám někdy stává, že kolem sebe vidíte obrazy svého nitra??

A upozorňuju všechny ty, kteří neviděli poslední 3 díly 3. řady Sherlocka a chtějí se nechat překvapit, ať se na to video nedívají. Počkejte si… ve čtvrtek bude poslední díl na slovenské Tv. V Čechách by měla třetí řada prý také brzy začít….

Vy ostatní, co umíte trochu anglicky (ale užít si tu jízdu obraz-zvuk lze i bez toho), odpoutejte se, jedem:

Příspěvek byl publikován v rubrice Strach, Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Když se před Vámi vyjeví příběh, ze kterého mrazí…

  1. Sedmi napsal:

    zadne spoilery jo… :D

  2. Vendy napsal:

    Výborně nastříhaný klip.

    • avespasseri napsal:

      Že? Je to až neuvěřitelné, jak si s tím autor pohrál… sestříhal obraz, sestříhal zvuk a spojil to vše dohromady naprosto geniálním způsobem. Není to jen tak, že by sestříhal obraz+zvuk, tak jak je v tom seriálu běžně použit, on některé věty a dialogy vytáhl a použil tam, kde původně nebyly. Prostě síla :-)

  3. Pingback: O otevírání se | Žít je umění

  4. Pingback: 10 ochranných „amuletů“ pro vstup do 13. komnaty… do děsivých jeskyní… | Žít je umění

  5. Pingback: KRÁSA NEOČEKÁVANÉHO | Žít je umění

  6. Pingback: Radost, když je nejhůř… | Žít je umění

  7. Pingback: Sláva prozřetelnosti, aneb jak se možná unikla několikrát katastrofám a možná i smrti?? | Žít je umění

  8. Pingback: 13. Jahodový ráj, aneb pracovní výbuch | Žít je umění

  9. Pingback: KRÁSA NEOČEKÁVANÉHO (návrat) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

