Maminky patří na lavičku…

(photo credit: Jitka Erbenová)

(photo credit: Jitka Erbenová)

Vyprávěla mi jedna maminka „pochmurný“ příběh.

Prý byla se svou tříletou dcerou na hřišti a protože ji nebaví jen posedávat na lavičce a pozorovat děti, rozhodla se, že si půjde zastřílet míčem na basketbalový koš.

Už dřív jsem si všimla, že holčička je velmi šikovná a upovídaná. Ale nečekala jsem, že svou maminku prý oslovila takto:

Ty si tady nemůžeš hrát. Tady si hrají jen děti. Maminky mají sedět na lavičce.“

Tak nevím… to už si my dospělí nesmíme hrát??? :-)

I když, kdo ví, kolik z nás si umí hrát tak, jak ti malí???

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI, Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Maminky patří na lavičku…

  1. Sedmi napsal:

    Jo, to se mi stávalo hodně často, protože mě taky nebavilo jen tak sedět, skončila jsem většinou předváděním draka nebo čarodějnice, s patřičným hlasovým doporovodem, a honěním Mayky za jásotu a výskotu po hřišti… za chvíli jsem zjistila, že naháním tlupu tak pěti až osmi dětí :D

    • avespasseri napsal:

      :-) Ty jsi tedy hodně akční maminka :-))) Já zjistila, že honit děti jako strašidlo mi nedělá problém, když ty mrňata učím angličtinu, ale doma už mám chuť se chovat zas jak dospělá :-) Na hřišti končím na houpačce… případně v Bongu na trampolíně a v průlezce. Sedět u kafe mě minule dost otravovalo, byla jsem ráda, že mi ta moje „dovolila“ být s ní, protože na tu její rychlost v těch průlezkách nemám… je to stavěné pro děti a dospělému to všechno jde v podřepu mnohem pomaleji :-))))

  2. AdDragon napsal:

    Od té holčičky to byla excelentní ukázka logického myšlení – to by se mělo podporovat. Pánové Spok a Tuvok by jistě měli radost!

    • avespasseri napsal:

      To je pravda :-) Nicméně i logika někdy svádí na scestí :-))))

      • AdDragon napsal:

        To je sice pravda, ale páč je logiky mezi lidmi málo, měla by se podporovat od nejútlejšího dětství :-)
        Ostatně, nepochybuji o tom, že tento kouzelný logický výrok bude oné holčičce opakován v budoucnu coby roztomilá historka… Jedna z těch, za které pak děti zavírají rodiče do domova důchodců… :-D

  3. Vendy napsal:

    A jednou tahle šikovná a logická holčička odloží maminku do ústavu, protože bude muset pracovat a nebude mít na ni čas. Z toho argumentu je mi docela smutno.

    • jolana88 napsal:

      Otázka – k tomu jste došla jak? Dítko prostě konstatovalo – nic víc nic míň. Mimochodem – jak už řekl AdDragon – excelentně.

      • Vendy napsal:

        Z toho, že holčička šikovně a pohotově odkázala maminku, kam patří.

        • jolana88 napsal:

          dovolím si s Vámi nesouhlasit. Děvčátko prostě konstatovalo zřejmé – co zažilo mnohokrát, co je napsáno a nakresleno na provozním řádu. Kdyby více maminek zvedlo pozadí a proběhlo se, zapojilo do hry – situaci by s největší pravděpodobností ani nevěnovala pozornost. Takže já vidím chybu někde úplně jinde. PS: můj syn se často ptá, zda „něco“ zvládnu – a rozhodně si nemyslím, že by měl potřebu mě kamsi odsouvat.

          • avespasseri napsal:

            Děvčátko konstatovalo zřejmé… a to je možná ten problém, na který narážela Vendy… že už malé děti mohou mít zafixováno něco, co není úplně košer… stejně jako v pak spousta dospělých jedná podle toho „zřejmého“ a běžného a zafixovaného. Což nemusí být někdy zrovna to správné…
            Ale u té holčičky je to ještě roztomilé… a dá se jí to rozmluvit :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

