TAG – V peřinách

Hmmm… dnes, když jsem odcházela z masáže, svému masérovi jsem pěkně poděkovala, ale zároveň jsem se smála, že vlastně moc nemám zač, protože zrovna tentokrát jsem neodcházela krásně uvolněná jako obvykle, ale nějaká emočně rozhozená. No, to se asi zase něco uvolnilo… už si pomalu zvykám :-)

Stejně tak Vám, děvčata – Jolaně, i My Beatiful Life, pěkně děkuju :-)

Snad mě popis mých postelových aktivit příliš emočně nerozhodí :-))))))

 

Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Už hodně dlouho většinou neodcházím do peřin bez manžela (což je vzhledem k jeho toulavému zaměstnání vždycky úspěch) :-)

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

Přidávám se k těm, kteří netuší, co sansoussi je :-) Vždycky jsem nesnášela pyžamo, takže já lobuju za noční košili. Když je hodně dlouhá, tím líp. Asi chci být za princeznu a ne za svůdnici :-))

Kniha?

Už dlouho ne. Před spaním čtu tak maximálně dceři :-)

Kosmetické rituály?

Klasika, jeden kartáček, druhý kartáček (když si vzpomenu) a x mezizubních :-) Krém. Většinou se nelíčím, takže se už nemusím ani odličovat.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Většinou ne. Ačkoliv po alkoholu jsem spavá, takže na večírcích začínám popíjet až těsně před spaním :-)

Chrápu?

To snad ne :-)

Snídaně do postele?

Upřímně řečeno mě vlastně ani neláká. Já v posteli nejradši spím a snídaňový rituál směřuju kamkoliv jinam.

 

A nyní doufám, že někdo pěkně poděkuje zase mě. Štafetu může převzít kdokoliv a kdokoliv ji převzít nemusí… ale co takhle třeba Anička, Ustlanopodruzi, nebo Mrnikdo? (co se děje v pánských sprchách, už jsme slyšeli, co takhle v peřinách?? :-) No, snad ani nechci vědět :-))

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky, Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na TAG – V peřinách

  1. mrnikdo napsal:

    Vzhledem k tomu, že by to mohlo být zajímavé si myslím, že by se zítra něco objevit o pyžamech mohlo :-D

  2. Pingback: V peřinách | Ustláno pod Růží...

  3. AdDragon napsal:

    Zajímavé… nikdo nemluví o chrápání…

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

