Se mi nechce…

… slýchávají rodiče často od dětí.

Nebo to také často slýcháváme sami od sebe.

Zas uzávěrka? Mám jít psát ten článek/tu diplomku/ tu dizertaci (doplňte dle libosti)? Mám se jít učit? Mám dodělat ty výkazy? Mám jít cvičit? Mám jít uklízet?

Se mi nechce…

Co děláte, když na Vás sedne Nechtěčka????

Jdete a se sebezapřením to tedy uděláte? Jak se motivujete? Vůle? Výhrůžky (když to neudělám, tak…)? Odměny (když to udělám, tak…?)

Nebo to odkládáte, dokud to nehoří natolik, že zapomenete na Nechtěčku a vzpomenete si na Musečku? (Teď už tedy FAKT musím!)

Nebo se snažíte překlopit to MUSÍM a NECHCI do CHCI a ráda? (A doufáte, že to zvládnete dřív, než gilotina dopadne??).

A pokud se snažíte, jak to děláte? A daří se? ?

Příspěvek byl publikován v rubrice Motivace se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Se mi nechce…

  1. Sedmi napsal:

    ignoruju a čekám, jestli to vyhnije… nebo nad sebou potřebuju bič v nějaké podobě…

    • avespasseri napsal:

      Vyhnívání.. to je má oblíbená strategie :-) Jen jsem zjistila, že pro překladatele to není úplně to pravé ořechové :-)))) Pak jsem seděla a psala, až se ze mě kouřilo :-)

      • Sedmi napsal:

        no na to právě mám ten bič ve formě denních deadlines, přes které nejede vlak… kupodivu to funguje dobre…

        • avespasseri napsal:

          Já vzpomínala na období, kdy jsem překládala svou první větší knihu. Uff. Neuměla jsem odhadnout, jak dlouho mi to bude trvat. A protože nerada překračuju deadliny, tak to tenkrát bylo tedy utrpení….

  2. annapos napsal:

    Jsem naprostý blb, zase nevím o čem je řeč, tak se vám nebudu míchat do hovoru a k článku? Jsou věci které udělat musíš, třeba podojit kozu, ta nepočká, nakrmit děti, ty také ne, a ostatní? Něco počká hodinu, něco den a něco, u někoho, je na věky, a čeká to a čeká? Například já čekám na zákon, že mě přidají na důchod a oni to odkládají, a odkládají a já, mezitím v tichosti skonám? cha chááá…………

    • avespasseri napsal:

      :-) Právě asi jde právě o to nebránit se tomu, co je třeba… a to ostatní… někdy se ukáže, že co se tvářilo neodkladně, je úplně zbytečné, když člověk chvíli počká…
      No, a co všechno je opravdu potřeba?
      Jenže ředitelé některých firem by asi neměli radost, kdyby měli víc lidí, kteří by se ptali: A je tohle fakt nutné???? :-)))))

  3. jolana88 napsal:

    jediné, co musím – je umřít. takže tohle slovo jsem ze slovníku vyřadila. Když se mi nechce – tak si na čtvrt hoďky v klidu sednu – a zjistím, že udělat by se to stejně mělo – tak proč to odkládat. Budu mít hotovo – volno – a čas na sebe (třeba). Logika jsme naučili stejně – udělej hned – a vyhneš se stresu.

  4. Pingback: Borůvkový ráj | Žít je umění

  5. AdDragon napsal:

    Ano, trochu mi to připomíná Murphyho… Pokud vás přepadne pracovní nadšení, sedněte si v klidu někam do koutku. Ono to zase přejde…

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

