Návraty – Zasmát se vlastním chybám

Obvykle je čas k návratům v sobotu. Ale dnes mi to nedalo. Na začátku týdne věnovanému vlastním závislostem a snaze je překonat je asi potřeba se na to vše podívat s humorem. Aby z toho člověk nezcvokl :-)

A není to humor ve smyslu „no tak jsme líní a nenažraní, a co, není to sranda??“. Ale spíš humor ve smyslu „no není to sranda, co vyvádíme?“.

Obzvlášť ta část, jak Sherlock štrachá divoce po cigaretě, když je na odvykačce, mě vždycky spolehlivě pobaví. Prý „prozradím ti čísla, která vyhrají v loterii“,  jen mi, prosím, dej nějakou tu cigaretu… a HNED!!! :-))

 

Už dlouho jsem zde nepranýřovala žádné neřesti. Poprvé jsem psala o netrpělivosti, potom o nedůvěře, o nevděku (který prý světem vládne), o zlu a o strachu. Nebojte, já (aspoň doufám) jen tak nemoralizuju, ale spíš se dobrácky usmívám: nad tím, jak je někdy těžké vydržet být trpělivý; nad tím, jak je absurdní kolem sebe mlátit rukama ve snaze se neutopit; nad tím, jak je absurdní chtít po dětech něco, co my samy v podstatě neumíme; nad tím, jak si myslíme, že je něco špatné a ono nás to právě obdarovává; nad tím, jak se bojíme i strachu.

Já se prostě ráda směju.

A protože ten nový seriál o Sherlockovi (směju se i svým předsudkům o tom, že smskující Sherlock je blbost) je jedna velká bomboidní série záběrů, kdy se popadáme smíchy nad všemi těmi Sherlockovými neřestmi, nedá mi to a musím si jednou zase trochu zapřanýřovat… a zasmát se.

Tak třeba budete mít chuť se zasmát se mnou.

Třeba vlastní lenosti (tohle je fakt přímo esenciální vzor lenosti):

Nebo vlastním závislostem (Sherlock má fakt problém s kouřením – znáte to, 21. století není kouření nakloněno, jenže umíte si představit Sherlocka bez dýmky?):

Nebo tomu našemu předstírání, že se nic neděje a všechno máme plně pod kontrolou (Sherlock právě přežil útok):

Nebo vlastním výmluvám (koukej, mám přikrývku. Tak musím být v šoku! A můžu si jít za Johnem, nemusím se tu s tebou dál vybavovat):

Nebo vlastním pocitům důležitosti (v té čepici budu vypadat jak vůl… tomu říkám anglické sebeovládání):

Doufám, že jste se pobavili. Já se těmi videi bavím pořád dokola….

Příspěvek byl publikován v rubrice Ctnosti a neřesti se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Návraty – Zasmát se vlastním chybám

  1. Sedmi napsal:

    sherlock me bavi taky porad :)

    • avespasseri napsal:

      Že? Já si někdy můžu dát nějaký díl, nebo nějaké scény (v originále, tam to má ty správné grády) klidně několikrát…. už ani nepočítám, kolikrát jsem některé díly viděla…. chlámu se u nich smíchy ale pokaždé :-)

  2. jolana88 napsal:

    víte – mě to ani tak nebaví, jako těší :)) potkat mimoně (byť virtuálně) je mi blízké :DDD

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

