A chci a chci… třeba blogovat…

… i kdyby mě to mělo zabít :-)

Nebo kdyby ten zlý internet měl zabít můj počítač :-)

Také někdy bojujete s antivirovými a antispywarovými programy? Jsem sice bývalý programátor (jsou spoustu ex….), tedy jen takové gymnaziální nedochůdče, ale bojovat s těmito zákeřnými viry moc neumím. No, za nás žádné v nejbližším okolí ostatně nebyly.

Pravda, poučena výstrahami, buduju firewally, zabezpečuju, co umím a jak umím. A přesto se mi do počítače naboural Interpol.

Znáte ten virus? Tváří se to (šílenou češtinou), že jste kyberzločinec a že Vám odblokují počítač, teprve až zaplatíte pokutu.

Neplaťte nic, počítač vypněte a pokud se Vám podaří se dostat do nouzového režimu, dejte počítač do bodu obnovy (či jak se jmenuje ten poslední okamžik, kdy byl počítač ještě naživu).

Kdysi jsem svůj počítač podobným způsobem zase rozběhla. Túdle núdle kyberzločinci.

Tentokrát je už 2 dny v opravě.

A já pláču, že nemůžu využít té úžasné terapeutické tvořivé síly blogování pěkně z klidu domova.

Naštěstí se s tím nebudu muset smiřovat, protože už zítra se se svým miláčkem zase shledám :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na A chci a chci… třeba blogovat…

  1. Sedmi napsal:

    na tohle mam sveho muze :D nastesti…

    • avespasseri napsal:

      U nás doma jsem nejvíc počítačově zběhlá a středoškolsky vzdělaná já. Ale na některé věci nemám a některé věci mi trvají tak dlouho, že už mě to dnes celkem leze na nervy :-)))

  2. jolana88 napsal:

    tržní možnosti neuvěřitelné – našla jsem cca 20 stran – zaručené pomoci. Což o to, pomůžou – problém je, že na konci návodu je vždy „se zaregistrujete do programu XY – počítač bude vyčištěn“ .. přeloženo – zaplaťte antivir, snad Vám pomůžeme …

  3. Vendy napsal:

    Tak to je mazec. Nevím, co bych dělala, v mém případě okamžitě vypla počítač, nebo bych zkusila vymazat historii a v nejhorším případě bych volala o pomoc mého synovce, který tomu rozumí podstatně víc než já…
    A úplně v nejhorším případě by musel počítač do servisu. Ani pomyslet!

    • avespasseri napsal:

      S tímto virem se bohužel nedá dělat vůbec nic než vypnout počítač… úplně totiž všechno zmrazí. Můj klasický přístup nefungoval, nakonec naštěstí pomohli známí.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

