21. Jak ten pštros? (Absurdistán 2014)

(photo credit: Kore)

(photo credit: Kore)

… který prý strká před nebezpečím hlavu do písku. Což prý stejně není pravda.

Nebo spíš jak to malé dítě, které, když mu zakryjete hračku, věří, že zmizela.

Stejně absurdně se někdy chováme i my, když zavíráme oči před problémy.

Nebo když před problémem utíkáme a myslíme si, že se třeba nějak vyřeší.

Nebo ho odkládáme a odkládáme, vnitřně se užíráme (jéžiš, a to FAKT musím???), a nakonec nám stejně nezbude než se s ním nějak vypořádat…

Nebo když si problémy ještě pěkně přiživíme a obarvíme hodně na černo :-)

Jste také odkládači a přibarvovači?

Případně máte někdy snahu vzít nohy na ramena a někde se hodně dobře schovat???

A tak:

  • bych ráda neutíkala před tím, co se mi nelíbí,
  • a ze strachu před tím necouvala,
  • ale otevřela oči a odvážně se tomu postavila tváří v tvář.

**************************************************************************************

A jak to dopadlo tento týden? Smířila jsem se s tím, že před tím, co se nám nelíbí, se není kam schovat?? Co myslíte? Víc v článku: Smíření – alespoň na vteřinku.

*************************************************************************************

Tímto článkem začíná dvacátý první týden projektu Absurdistán 2014. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Přehled témat, na které ještě nejspíš dojde a kterými jsem se již zabývala (i s odkazy), najdete pro změnu zase tady.

Přidat se můžete kdykoliv, můžete začít klidně tímto týdnem, nebo se můžete podívat i na týden první – 1. Masochisti hadr. A věnovat mu a těm následujícím (najdete je v rubrice Absurdistán) pár dní. Člověk nikdy neví, co mu které téma přinese – já už od prvního týdne zjišťuji, že do mého života zasahuje téma týdne dost výrazně :-) (Stačí se podívat na články, které uveřejňuji, v daném týdnu…)

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na 21. Jak ten pštros? (Absurdistán 2014)

  1. annapos napsal:

    Také to dělám, dokonce s radostí, že se to samo vyřeší až tady nebudu a potom si vzpomenu na chudáka dědu, že on, by to odnesl v plné parádě za mě? A řeším………… Dobrou děvčata………..

    • avespasseri napsal:

      Je to prostě velmi lákavé.
      A někdy i to nejlepší, co lze udělat.
      Ale někdy to není zas vůbec dobré :-)
      A teď babo raď (tím nemyslím tedy tebe :-)))) :-))

      • annapos napsal:

        Ale jo, avi, já to beru, radit, to je moje, jen je prů..r, že ty rady nikdo neposlouchá a to je také moje zkušenost, že si všechno musíme odžít na své vlastní kůžičce?

        • avespasseri napsal:

          Dávat rady je, podle mého názoru, velmi potřebné. Nikdy nevíš, kdy a proč třeba nakonec nevzklíčí… nebo jak dlouho porostou, než pořádně zakoření a nevzrostou.
          Jen je potřeba neočekávat, že ty rady někdo bude poslouchat :-))
          A když už to budeš očekávat, pak se nedivit, že tě to trápí :-)
          A když už se budeš trápit, no, tak co už pak :-))

          • annapos napsal:

            Víš avi, netrápím se dávno, jen konstatuji fakt, se kterým nemohu nic udělat, jsem vlastně nadmíru spokojený člověk, mám naprosto všechno co člověk k životu potřebuje a trápit se budou ti po nás, proto, že je na nich řada? Věci o nichž mluvím, jdou mimo mě, jsem v teple, nemám hlad, „hodné děti a vnuky„ cha cha cha, i když nejdou cestou, kterou bych šla já, je to jejich problém, můj již dávno ne? Vše o čem žvaním, nejsou již moje starosti ale střední a nové generace a vy, to můžete vyslechnout, něco použít, nebo to může jít jedním uchem tam a druhým ven?

            • avespasseri napsal:

              To jsi řekla pěkně… trápit se budou ti po nás, protože je na nich řada… ještě asi žádná generace nemohla říct, že se s něčím netrápila, něco nepokazila a v něčem se případně nepoučila a nehleděla na tu mladší generaci s nedůvěrou a obavami…

  2. Taky umím, ale párkrát se to ukázalo být nejlepším řešením ;-)

  3. Pingback: Vzdorovitý červen | Žít je umění

  4. Pingback: 28. Strach má velké oči… (Absurdistán 2014) | Žít je umění

  5. Pingback: 28. Jak ta Šípková Růženka… (Absurdistán 2014) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

