Stížnost!!

(photo credit: Martin Nikolaj Christensen)

(photo credit: Martin Nikolaj Christensen)

Já tedy slíbila, že nebudu nad ničím zbytečně moc přemýšlet,

že si nebudu stěžovat,

ale že budu přijímat věci takové, jaké jsou.

Ale můžete mi někdo vysvětlit, proč dávají Dobu ledovou v TV v neděli po osmé večer??

Existují snad v téhle republice nějaké děti školou povinné, které nejdou v pondělí do školy

a které by se neměly trochu vyspat??

Nebo by se mohlo ministerstvo školství domluvit s ministerstvem médií (co není, uděláme) a ministerstvem práce (rodiče holt nebudou moci chodit do práce moc brzy), aby škola začínala až v 9. Aby si tedy děti mohly přispat, až budou koukat v neděli do noci na dlouhou pohádku prokládanou reklamami….

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Stížnost!!

  1. Sedmi napsal:

    a proč na to koukáte v tv? s těmi reklamami to musí mít tak dvě a půl hodiny ne? :)

    • avespasseri napsal:

      No, my bychom se na to asi z jiného důvodu už ani nekoukaly :-) Malá to má na DVD a neměla potřebu si to pustit už hodně dlouho :-) Jak nedávno dávali Harryho Pottera a pak Indiana Jonese (oboje zcela zjevně nevhodné pro děti, v případě HP pro sedmileté dítě), tak jsem vyměkla a jsem ochotná jí v pátek čas od času nějakou tu „kulturu“ po osmé dopřát. A tak mě pak pobaví, když v pátek ani v sobotu nic podobného nedávají, ale oni s tím přijdou v neděli večer. Minulý týden jsem si říkala – Ok, je den dětí – tento týden už jen kroutím hlavou.
      Ale neřeším… tento týden nic neřeším (snažím se)… jen konstatuji absurdnost situace :-)))))

      • Sedmi napsal:

        Taky mame patky jako movie night :) ale vybirame si a mame to bez tech otravnych reklam… ;) HP jsem zkousela, bylo to moc strasidelne, tak jeste pockame. Minuly patek to byl Hotel Transylvanie, byla jsem prekvapena, necekala jsem, ze to bude tak povedene.

        • avespasseri napsal:

          Hotel Transylvánie je míň strašidelný?? Já ho tedy neviděla, ale podle toho, co jsem slyšela. No, ale ono je to animák. První díly HP jsou sice strašidelný, ale pro tu moji tak akorát… bála se jen té scény ze hřbitova, když se tam objevila Voldemort. Ale poté, co překonala Nekonečný příběh, už ji nezaskočí nic… bere to prostě jako příběh, kde vše se v dobré nakonec obrátí :-))

          • Sedmi napsal:

            jednak animák a druhak je to spíš legrační… i ta strašidla jsou legrační spíš než strašidelná… jako pár strašidelných scén tam je, ale i Lilly to zvládla… oproti HP teda výrazně přístupnější

  2. jolana88 napsal:

    animované filmy NEJSOU primárně určeny dětem – jedná se o rozšířený omyl ..večer je to nabídka hlavně pro dospělé. (to jsem si přečetla – já to neřeším, protože tv příliš nesjíždíme) … Stížnosti – tady: ttp://www.detiamedia.cz/. Btw. hooodně moc dětí – běžně čučí třeba na Grima – a jiné lahůdky do 22 …

    • avespasseri napsal:

      :-) Vysvětlujte dítěti, že večerní animovaný film není určen pro něj :-)
      Podle těch článků, na které odkazovala Sedmi, se postupně asi stane spíš normou, že děti budou do 22 koukat na TV každý den….

      • jolana88 napsal:

        jsem děsná matka :) nevysvětluji, konstatuji. Pátek – ano, sobota – ano, neděle – NE. ale – ráda bych promluvila s plánovačem, co dospělým takto „dopřává“ …

        • avespasseri napsal:

          Však já také konstatuji :-) Jen se vciťuju do postavení dítěte, které nemůže pochopit, proč dávají v TV animovaný film, na který se nemůže dívat. Zlá maminka :-)))

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

