Svět je malý

(photo credit: Andreas Praefcke)

(photo credit: Andreas Praefcke)

Už se Vám někdy stalo, že jste někde potkali někoho, koho byste tam vůbec nečekali?

Nebo že jste zjistili, že máte s neznámým člověkem blízkého známého?

Vzpomínám na to, jak se nás na stáži v Jordánsku kdysi ujal jordánský univerzitní profesor – bývalý student v České republice, který si zde našel i ženu. Chodívali jsme za ním domů na návštěvu, jeho česká žena nám vařila jordánská jídla a byla ráda, že si může s někým popovídat. I on sám stále docela slušně mluvil česky.

Když jsme se vraceli domů, poprosil mě, abych donesla komusi na univerzitu nějaký dárek. Než jsem se dostala do Prahy uplynul nějaký ten týden… a já pak cestou na tu univerzitu potkala v Celetné právě jeho! Chvíli jsem nevěřila vlastním očím… je to opravdu on?? Kde se tu, proboha, bere? Byl naprosto stejně překvapený. Češka a Jordánec, kteří se naposledy viděli v Ammánu a mysleli, že je to už naposledy, se o pár týdnů později potkají v Celetné – v srdci Prahy :-)

Dnes, když jsem odcházela od své studentky, zněla poslední konverzace mezi ní a jejím manželem, který právě přišel domů: „Pamatuješ si na tu holčičku, která nakukovala ze zákulisí na jeviště při tom baletním vystoupení, kde tancovala naše Karolínka?? Tak to byla dcera mé paní učitelky.“

Svět je prostě malý….

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Svět je malý

  1. Sedmi napsal:

    je, mensi nez si myslime :P

    • annapos napsal:

      A ne hory s horami ale lidé s lidmi. Je to hezké přísloví a máme jich my Češi, jako nikde na světě?
      Také jsem pár takových příhod, neslučitelných se zdravým rozumem zažila a zdálo se mě to jako Déjà vu – ? V tu chvíli, kdy se nám něco podobného děje, zůstaneme na chvilku v šoku, nežli si uvědomíme, jak je dnešní svět dostupný a jak jsme si blízko, třeba jen internetem? Chodím k Elli na Australskou stránku a vždycky mám chaos v hlavě, jak ji pozdravit, když tam padá první sníh a u nás končí jaro a čas je opravdu v tu chvíli relativní? Já jdu spát a ona vstává v jeden moment?

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

