Školská klasika

Některým věcem by se asi mělo vzdorovat….

We don’t need no education
We don’t need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teacher, leave them kids alone

Hey, teacher, leave the kids alone

All in all it’s just another brick in the wall
All in all you’re just another brick in the wall

We don’t need no education
We don’t need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teacher, leave them kids alone

Hey, teacher, leave us kids alone

All in all you’re just another brick in the wall
All in all you’re just another brick in the wall

 

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Školská klasika

  1. annapos napsal:

    Věřím že všem mladým je anarchie vlastní a již nejsem dítě a ani mladá a často si myslím, nechte nás v klidu žít a neřiďte nám nesmyslně život a my necháme v klidu vás, nebo se začneme bouřit jako děti ve škole v písničce.
    Je to hudba mého mládí a ZEĎ, na kterou je tato parodie, je moje parketa. Díky avi.

  2. Sedmi napsal:

    já teprve teď začínám chápat, jak to vlastně mysleli… ne, že by se mi to předtím nelíbilo, ale už jen ta představa mi přišla naprosto zvláštní… (no jo, učitelská rodina se nezapře :D)

    • avespasseri napsal:

      Že by tví rodiče byli nějaká mostra, to se asi dítěti moc nepozdává, že??
      Mně také spousta věcí dochází teprve postupně :-) Ale tahle písnička se mi líbila už na té škole… protože jsem školu tak strašně nenáviděla….
      A to můj dědeček i tetička jsou také učitelé :-)))

  3. Já ten text vlastně ani nikdy neposlouchala, tentokrát (výjimečně) u mě zvítězila muzika. Dík za něj :) Jen mi, prosím, nějaký angličtinář vysvětlete ty dva zápory v jedné větě. Nebo je v básni vše povoleno?

    • avespasseri napsal:

      Aha… Sedmi?? Mně se nechce lézt do gramatiky :-)) Nad takovými věcmi většinou mávnu rukou jako nad tím, že i my nemluvíme spisovně…. :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

