Proč je někdy dobré prošvihnout masáž…

Byla jsem dnes na masáži. Chudák masér… volal mi v pondělí po desáté a ve mně zatrnulo: „Proboha, neměla já jsem tam náhodou být???“ Vzhledem k tomu, že jsem s rozbitým mobilem přišla o některé kontakty i veškerý diář, hned mě napadlo, že jsem měla být zrovna někde úplně jinde, než jsem právě byla. Nejhorší je, že se mi to už jednou stalo, a z podobného důvodu. Jenže to přece není zas tak dávno, co jsem byla na masáži naposledy…

Hmm… čas letí… to všichni známe…

Čas letí a mobily se rozbíjejí… a s ním odlétají i některá telefonní čísla a naplánované schůzky, které jste si napsali jen a jen do paměti telefonu. Naštěstí byl mobil v záruce a během opravy mi dali náhradní. Dokonce ten samý (paní říkala, že mě nechtěla děsit dotykovým :-)).

Masáž jsem přeobjednala a dnes před výukou jsem tam zašla.

To nebyl dobrý nápad. Zkuste se soustředit a vůbec něco vydolovat z hlavy poté, co jste strávili hodinu na masáži. Navíc na takové masáži, kdy jste s údivem zjistili, že Vás bolí absolutně všechno, nač šáhne, a místy je Vám do pláče.

I on se divil.

Já nevím, proč místa, kam jsem chodívala relaxovat, se najednou mění v místa utrpení :-)

A co Vy? Chodíváte na masáže? A jak si je užíváte?

Příspěvek byl publikován v rubrice Zdraví se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Proč je někdy dobré prošvihnout masáž…

  1. jolana88 napsal:

    nechodím, neužívám, nesmím :) masáže jistě ano – u odborníků a po poradě. Kdysi jsem je i prováděla (dááávno) – takže dnes docela zírám, jak lidé jejich účinky (ke své škodě) podceňují..

    • avespasseri napsal:

      Stejně jako dentální hygiena… tělesná hygiena… prevence, kterou by měla proplácet pojišťovna. Možná by ušetřila na ošetřeních v nemocnicích… radši si lehnout na masáž, než sedět hodinu v čekárně a něco tam ještě chytnout :-)

      • jolana88 napsal:

        jj – ale nutno podotknout, že lidé chodí i na masáže pro ně absolutně nevhodné, a to v domnění, jak jim to pomůže :(((

        • avespasseri napsal:

          To by mě zajímalo. Co bývá nevhodné? Já jen vím, že třeba matka skrzevá křečáky a vysoký krevní tlak toho moc nemůže. Či spíš radši nejde vůbec na nic.

          • jolana88 napsal:

            Nejde jen o „nevhodné“ – je to jako s léky. U každého druhu existují kontraindikace absolutní a relativní. Absolutní pro většinu – akutní záněty (i virozy), hojící se zlomeniny, menstruace, porušení kůže, nejasné bolesti břicha, rakovina, otoky a modřiny, krevní tlak, psychický stav .. Je lepší probrat s masérem zdravotní stav

  2. annapos napsal:

    Zubaře se nebojím, maséra ano, vím proč jsem od něho odcházela jako spráskaný pes, moje svaly jsou hadry, on je vyždímal a vytřel se mnou vždycky podlahu, týden jsem se nehnula. Nechodím, vím jak je to pro ty mé hadry prospěšné ale bojím se ho……..bu, bu, bu……

  3. Sedmi napsal:

    ted nemuzu… ale chodim jinak pravidelne na nahozeni zeber a obratlu, protoze se mi pravidelne blokuji… nastesti krom kycli se mi ted rozvolnily i tyhle casti, takze masaz netreba… zato az prijde kojeni, budu tam pecena varena :D

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

