Chachá…

Facebook mně naštěstí nefiltroval pozitivní zprávy (slyšeli jste o tomto jeho psychologickém experimentu?) a tak se mi před pár dny mezi příspěvky objevil odkaz na Scotta Kilobyho, jednoho z moderních západních neduálních učitelů.

Proklikala jsem se až na jeho stránky a pak i na jeho videa… a tak dlouho jsem se už nepobavila. Však se mrkněte, pokud rozumíte angličtině, ta první půlka je prostě skvostné zpodobnění té hry na lásku a přijetí, kterou s druhými lidmi hrajeme. Když se to řekne na plnou „hubu“ a dotáhne do extrému, tak najednou člověku dojde, jak absurdní to všechno je.

A pokud neumíte, tak vězte, že tam zaznívá něco v tomto smyslu:

Mami… tati… šéfe… spolupracovníci… mějte mě rádi. Řekněte mi, jak jsem úžasný, atraktivní, chytrý. Však mám na to právo, ne? Kdo nepotřebuje být milován? A hlavně, aspoň nebudu muset poslouchat ten hlásek ve mně, který mi říká, že vůbec nejsem tak úžasný, atraktivní a chytrý… tak mě, prosím, zoufale prosím, milujte a uznávejte, zahrnujte mě pozorností… uděláte to pro mě? Protože když ne, tak mě to teda dost bolí, víte??

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

