26. Když saháme do prázdna… (Absurdistán 2014)

(photo credit: Jeff Kubina)

(photo credit: Jeff Kubina)

Se sladkostmi už jen tak mírně koketuju. Jejich příjem jsem zkrouhla dost výrazně… a kupodivu mi ani moc nechybí.

Ale vzpomínám si, jak často mě v obchodě přepadla chuť na něco „dobrého“ … „na zub“ (ajajaj, ta ironie…). A jak jsem té touze nakonec neodolala.

A pak buď zjistila, že mi to už vůbec nechutná.

Nebo zjistila, že mi to sice chutná, ale že párkrát kousnu a je po dobrotě. Ten okamžik, kdy si to člověk může vychutnat, je tak strašně kratičký, že než si to užiju, už je to pryč.

A chuť ještě větší.

Také máte takovou zkušenost?? S něčím, po čem toužíte, nebo po čem jste toužili?

A tak bohužel musím říct, že někdy se honíme jen za marnostmi… toužíme po něčem, co nás nakonec stejně neuspokojí.

Teď jen poznat, co je marnost a co ne :-)

Ale Komenský (tuším) říkával, že svět je marnost nad marnost….

A tak:

  • se chci tento týden přestat honit za tím, co mě stejně neuspokojí

******************************************************************************************

Jak se mi tento týden nakonec dařilo? To najdete v článku: Ne tak marná honba za marnostmi. A proč že si najednou protiřečím?? (Zvykejte si :-))

******************************************************************************************

Tímto článkem začíná dvacátý šestý týden projektu Absurdistán 2014. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Přehled témat, na které ještě nejspíš dojde a kterými jsem se již zabývala (i s odkazy), najdete pro změnu zase tady.

Přidat se můžete kdykoliv, můžete začít klidně tímto týdnem, nebo se můžete podívat i na týden první – 1. Masochisti hadr. A věnovat mu a těm následujícím (najdete je v rubrice Absurdistán) pár dní. Člověk nikdy neví, co mu které téma přinese – já už od prvního týdne zjišťuji, že do mého života zasahuje téma týdne dost výrazně :-) (Stačí se podívat na články, které uveřejňuji, v daném týdnu…)

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na 26. Když saháme do prázdna… (Absurdistán 2014)

  1. Pingback: Čeho bychom se neměli nikdy vzdát?? | Žít je umění

  2. jolana88 napsal:

    „I kdež, vždyť je to lež, že něco chceš. Lehni a lež“ … přišla jsem k tomu úsloví jak slepej k houslím – kdysi – a ono je to fakt :))))) Jakmile mě přepadne pocit, že něco TEď HnED – čekám – povětšinou přejde …

  3. Pingback: Ramadánová… | Žít je umění

  4. AdDragon napsal:

    „Ten okamžik, kdy si to člověk může vychutnat, je tak strašně kratičký, že než si to užiju, už je to pryč.“ – tak ale přeci funguje svět, ne? Nemůžeme čekat, že příjemné okamžiky vydrží, jejich kouzlo je v prchavosti, v tom, že jsou rychle pryč – a přesto, nebo možná právě proto, stále otevíráme dárky, jíme dobré věci, a tak dále… :-)
    A není to marnost ;-)

    • avespasseri napsal:

      No, to je fakt… pokud člověk dokáže nacházet potěšení maličkostech a užít si je naplno, pak to marnost není. Chce to jen ještě jednu maličkost – tu maličkost si užít a ne přitom myslet na to, kdy zas dostanu další dárek a co co dobrého leží na stole o kousek dál. Ostatně pak už ani ty dárky k tomu potěšení tolik nepotřebuje :-))

  5. Pingback: Ne tak marná honba za marnostmi.. | Žít je umění

  6. Pingback: Červenec = seriál hadr | Žít je umění

  7. Pingback: 6. Tak tu máme jaro! Aneb svět se probouzí, co my?? | Žít je umění

  8. Pingback: Víte, co OPRAVDU chcete? | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

