K čemu jsou dobré takové seriály na dovolené…

Dovolenou na Rhodu vybrala má matka. Nadšená jsem z toho nebyla, ten ostrov mi nepřišel extra zajímavý. Nebaví mě fláknout se k moři a nabírat bronz. Ráda něco vidím, ráda něco zažiju, jedu se někam podívat. Navíc řecky kromě „kalimera“ (pamatujete na to kuře??) a pár dalších slov neumím vůbec nic. Ještě tak jakžtakž abecedu. Ale když už někam jedu, chci aspoň trochu rozumět. Chci se něco naučit. Holt věčný student…

Jenže ani Francii, ani Itálii, ani mé oblíbené Španělsko matka nechtěla. Navíc si přála jet zase s Monatourem, se kterým jezdíme každý rok a vždycky jsme byly spokojené. Ono, nebuďte spokojení, když Vás někdy naloží před domem a někdy Vás tam pak na cestě z letiště i vyloží. Když máte štěstí a na náměstí je zrovna posvícení a řidiči se tam nechce. Nebo je to lidumil a nenechá Vás uprostřed noci budit malé dítě, když to může vzít jen o pár ulic kolem.

Vybrala Rhodos. Já vybrala hotel, nějaký vhodný pro malé dítě. Když je to tedy naposledy, tak ať si to užije po svém.

Ale jak se blížil datum odjezdu zaslechla jsem: „Vy jedete na Rhodos? Tam jsme byli a je tam krásně. Do hlavního města si můžete vyrazit i samy (to je ráj pro mé uši), tam lodí a zpět třeba klidně autobusem.“ Pak jsem byla na pár dní u našich a znovu se začetla do katalogu. Hmmm, říkala jsem si, možná to nakonec nebude tak beznadějné. A nakonec jsem zalistovala i v průvodci a zjistila, že v hlavním městě se ta moje cácorka může jít podívat na mešitu sultána Sulejmana i Ibrahima paši.  Postavili je tam na památku poté, co Rhodos dobili Turci. Ty seriály opravdu někdy nejsou k zahození…

Tak už se těším…

Příspěvek byl publikován v rubrice Na cestách se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na K čemu jsou dobré takové seriály na dovolené…

  1. Pingback: Rhodoská ruská okupace… | Žít je umění

  2. Pingback: Seriálový útok na emoce | Žít je umění

  3. Pingback: Proč na dovolenou do Turecka?? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

