Jednou jsi dole, jednou nahoře…

(Photo by DAVID ILIFF. License: CC-BY-SA 3.0)

(Photo by DAVID ILIFF. License: CC-BY-SA 3.0)

A já jsem zrovna nahoře :-) Jupííí :-)

Někdy to chce prostě jen vydržet ty časy, kdy se nám zdá, že je všechno, s prominutím,  „na hovno„. Já nevím, jak Vy, ale mně se velmi často stává, že právě tyhle chvíle jsou takovým katalyzátorem lepších zítřků… protože právě díky nim se člověk naučí strašně moc…

Tedy dokud do toho septiku zas nezahučí…

Věříte, že „vše se v dobré obrátí„, když je Vám zle? Když se cítíte pod psa a ničemu nerozumíte? Nebo i rozumíte, ale prostě nevíte, co s tím, a valí se to na Vás jak vlna za vlnou?? Věříte, že se nejen vše v dobré obrátí, ale že se to v dobré obrátí PRÁVĚ PROTO všechno těžké, čím jste si prošli?? Nebo jste spíš ti, kteří vidí tu sklenici pořád poloprázdnou?

Protože neříkám, že vše je teď ideální. Mohla bych vyjmenovat řadu věcí, které by se ještě měly zlepšit. Dlouhý seznam bych mohla vytvořit. Neměla bych s tím problém.

A přece je mi fajn… :-)

Tak ať je Vám taky :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Radost se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jednou jsi dole, jednou nahoře…

  1. Pingback: Září, aneb někdy je to prostě síla | Žít je umění

  2. Pingback: 35. Jak kůl v plotě… (Absurdistán 2014) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

