37. Bezedná jáma… (Absurdistán 2014)

(photo credit: Pavouk)

(photo credit: Pavouk)

O víkendu se mi přihodila nemilá věc.

Pro mě velmi nemilá, protože manželské konflikty u nás nejsou na denním pořádku. Ani na měsíčním. Ostatně, ani si nepamatuju, kdy bych se cítila naštvaná, uražená, nebo dotčená… tedy v souvislosti s mým mužem.

Spory se u nás obvykle řeší ještě v zárodku, kdy jako spor ani nevypadají.

Ale ani o víkendu celý ten konflikt netrval dlouho… jen do té doby, dokud jsem přestala myslet na to, jak bylo MNĚ ukřivděno, ale začala jsem myslet na to, jak asi bylo ukřivděno JEMU… když cítí to, co cítí.

Nebo snad nemají TI DRUZÍ také právo na nějaké ty city??

Místo tiché domácnosti a zachmuřených tváří došlo k rychlému smíru, mé negativní pocity se rozplynuly jak pára… ty jeho ještě nějakou dobu vydržely, ale za pár hodin už jsem ho přistihla jak si rozjařeně dává s dcerou stolní hokej.

I to se může stát, když místo toho, abychom mysleli jen na to, co DOSTANEME (a chtít můžeme pořád, protože to naše chtění je jak ta bezedná jáma – nikdy se nedostaneme na její dno…), začneme myslet spíš na to, co můžeme DÁT (i to je jak bezedná jáma – pokud čerpáme z naší radosti a z naší lásky. ani tady se nemůžeme nikdy dostat na její dno)…

A tak:

  • pojďme spíš dávat, když najdeme ten zdroj, ze kterého můžeme bezpečně dávat, aniž bychom se vydali z posledních sil

*************************************************************************************

A jak se mi tento týden nakonec dařilo? To najdete v článku: Proč mám ráda Orla?

Když už se člověk jednou vydá na tu cestu z Absurdistánu ven, je dobré mít něco, co mu na té cestě pomáhá…. když mu ta cesta sama, i ta pomoc sama, někdy podráží nohy… ale jak jinak se naučit létat???

***************************************************************************************

Tímto článkem začíná už třicátý sedmý týden projektu Absurdistán 2014 (ajajaj, už jsme za polovinou). Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Přehled témat, na které ještě nejspíš dojde a kterými jsem se již zabývala (i s odkazy), najdete pro změnu zase tady.

Přidat se můžete kdykoliv, můžete začít klidně tímto týdnem, nebo se můžete podívat i na týden první – 1. Masochisti hadr. A věnovat mu a těm následujícím (najdete je v rubrice Absurdistán) pár dní. Člověk nikdy neví, co mu které téma přinese – já už od prvního týdne zjišťuji, že do mého života zasahuje téma týdne dost výrazně :-) (Stačí se podívat na články, které uveřejňuji, v daném týdnu…)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na 37. Bezedná jáma… (Absurdistán 2014)

  1. Pingback: Proč mám ráda Orla?? | Žít je umění

  2. Pingback: Září, aneb někdy je to prostě síla | Žít je umění

  3. Pingback: 3 lekce toho nejtěžšího okamžiku v životě… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

