O skautském nadhledu

nightO skautu samotném toho tady moc nenapíšu. Moc toho nevím. Jen že na kopci za domem jeden oddíl máme a dcera tam začala před pár týdny chodit. Je nadšená. A tak já taky. Aspoň jsem si vyzkoušela, že vyrobit draka není pro mě jen tak.

Pokud se mé dítě začne i chovat podle skautského slibu (třeba být pravdomluvná, jak správná světluška má být, nebo třeba pomáhat své nebohé mamince :-)), budu ještě nadšenější. Když tohle moralizování uslyší i od někoho jiného, než od rodičů, bude to mít větší váhu. Přece jen – síla kolektivu.

Ale proč mluvím o nadhledu?

Protože právě ten nadhled jsem si včera užívala – alespoň na okamžik – když jsem šla včera malou vyzvednout. Vyšplhala jsem ten kopec (skoro jak když jsem kdysi lezla na tu Mojžíšovu horu na Sinaji, ufff) a pak jsem jen s úžasem sledovala to osvětlené panorama města.

I to je výhoda brzkého podzimu. Je ještě dostatečně teplo. Ale už je dostatečně tma, aby si člověk mohl právě tohle užít!

Čímž končím téma týdne věnovaného opičení se (a rebelování), protože mi to nedalo a také jsem přihodila podzimní článek! A ještě mám v zásobě i další vzpomínku na krásné podzimní dny… to zas někdy příště.

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na O skautském nadhledu

  1. Sedmi napsal:

    ze bych se taky podivala po skautu u nas? :D

  2. valkil napsal:

    Synchronicita! M. se dnes vrátil z první skautské výpravy, vyprávíme si tu o zážitcích, říká nám pokřik a tak, načež otevřu wordpress a tam na mě vykoukne nadpis O skautském nadhledu :)

  3. Pingback: Říjen, aneb popel nebo Fénix????? | Žít je umění

  4. Pingback: 40. Opičky… (Absurdistán 2014) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

