Zhacený rekord…

deskaZažíváme teď s manžílkem super období… dcera vyrazila na skautský výlet a my máme dlouhé večery a dlouhá rána jen sami pro sebe. Hlavně ta rána se mi zalíbila. Obvykle hupsám z postele nejdéle v půl sedmé, abych si zacvičila, navodila si příjemnou náladu a s tou příjemnou náladou nachystala snídani a vyprovodila malou do školy. A sebe do práce.

Teď na mě přišlo období, kdy o příjemnou náladu asi moc nestojím (nebo nechápu), ale o dlouhé povalování v posteli rozhodně ano. Večer jsem odcházela do postele s rozhodnutím, že pokořím rekord ve vyspávání. Když už se vzdoruje, tak ať se vzdoruje rovnou rekordně, že?? No a ráno mě vzbudili popeláři.

A pak že se mi téma týdne nepromítá do života. Odpustit, odpustit, odpustit :-) Tedy nevím, jestli to byli popeláři (28.10) a navíc v úterý, když jezdívají ve středu. Ale znělo to tak. Rozhodně to byl rámus, o který jsem takhle po ránu nestála.

A tak Guinesska zůstala nepokořena….

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Zhacený rekord…

  1. Luc. napsal:

    Já si říkala, jak je možné tak brzo ráno si navodit příjemnou náladu…
    Tu já mám jenom, když vstávat nemusím:-). A popeláři, to je peklo!

    • avespasseri napsal:

      Navodit si ráno příjemnou náladu jde… pár meditačních nebo cvičících fíglů na to existuje… jenže to se musí člověk vzbudit s náladou si tu příjemnou náladu navozovat :-))))))

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

