Jan Werich a pivo….

Fotografie0175Dneska jsem měla pocit, že bych si nejradši dala panáka.

No, tak jsem si dala zákusek a kafe. Po dlouhé době.

Holt chodit po barech a „nalívat se“ není můj styl. A blbý… ani to píííívo nepiju. A ta super domácí meruňkovice už nejspíš celá zahučela do mého muže (i když těžko říct, možná ještě nějaká kapička zůstala…).

A tak když ho nepiju, tak mi s pííívem udělala radost alespoň moje dcerka šmrďolínka. A to mou oblíbenou písničkou o blešce, která pivo vařila…

Znáte tu Werichovu písničku??

Já ji měla ráda už jako malá. Když jsem ilustrovanou dětskou knížku (s velkými písmeny, přesně jak pro druhačku) před lety převážela z mého rodného města do mého nového posvatebního působiště (to zní jak „sídliště„, Bože), mávala jsem ji s úsměvem před očima svému manželovi, který je velký milovník této vody českého národa (no, uznejte, ono to vypadá, že nic levnějšího už v žádné restauraci nenajdete…).

Koukej, jak dopadneš. Opaříš se v pivu,“ smála jsem se.

Ale prý si ho sám vařit (zatím) nebude….

Nedávno nahrál manžel do flešky Werichovy pohádky. Hurvínkova strašidýlka, která malá každý večer po čtení pohádky poslouchala, se mu už zdála ohraná.

A od té doby dcerka poslouchá ty legrační příběhy včetně téhle legrační písničky.

A nejvíc se mi líbí závěr:

I ta sebelepší vůle zaniká, když z vůle vzniká zvůle a panika,

vždyť i mrak, když neplánuje, pluje tam, kam vítr duje,

a na konec zaniká…..

Včera se rozhodla nám tuhle písničku zvěčnit i tancem :-)

A vůbec nejlepší byla následná snaha zvěčnit pantomimou pohádku o zlaté rybce (prý 7 kg měla, to jste věděli??)….

Tak dobře jsem se už hodně dlouho nepobavila. To byla fajn věc na pošmourný podzimní večer, ne??? :-))))

A co Vy a Werich?? Jo? Ne?

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI, Hloupůstky se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Jan Werich a pivo….

  1. Sedmi napsal:

    Lev je taky pivar… Wericha muzu, ale aktivne nevyhledavam.

    • avespasseri napsal:

      Už jsem ho taky aktivně nevyhledávala… tak nějak se zas objevil. A je to sranda :-))
      No jo, ale u toho mýho… a já žila celou dobu v domnění, že pivo se pije v Čechách a na Moravě víno. A přitom je to tu na každém rohu hospůdka s výběrem regionálních piv. Holt Česká republika… :-)))

  2. Pingback: Nemoha rozhodnout, tož se dal probodnout… | Žít je umění

  3. jolana88 napsal:

    Aby pro vás táta i máma dycky měli rádi čas,
    tak jako má čas pro mláďata třeba blecha nebo slon nebo dikobraz.
    Aby se holky smály a školy se nebály a kluci jakbysmet.
    Aby byly zadarmo balónky a aby se už nešetřilo na kanónky;
    aby až budete velký, život ráj byl a ne pes
    a aby o tři koňské délky svět byl dále než je dnes….

    • avespasseri napsal:

      Hezký, hezký. Tohle vlastně neznám, ačkoliv je mi to povědomé :-) Nějak mi Werich sedí tím mixem humoru, realistického vnímání toho, jak je to všechno blbý (:-)) a sociálním vnímáním. Pobavilo mě (a vlastně nově překvapilo, protože jako malá jsem tohle nevnímala), jak v té forbíně před Hamletem si otevřeně utahují z komunismu („nikdy jsem se nenarodil z bohatých rodičů“, „ale to je báječné“, „no jo, teď“ apod.) :)))

  4. Pingback: Nejlépe se rozjaří, kdo na jaře bruslaří… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

