Ale jo, mám podzim ráda…

Photo: © Dietmar Rabich, rabich.de, Licence: Creative Commons BY-SA 4.0, Source: Wikimedia Commons

Photo: © Dietmar Rabich, rabich.de, Licence: Creative Commons BY-SA 4.0, Source: Wikimedia Commons

… tenhle teplý, nedeštivý obzvlášť.

Když je hodně barevný.

Takže takovou tu klasiku – barvičky…

Ale nedávno, když jsme na chatě chystali to dříví na zimu, jsem si uvědomila, že pro mě podzim znamená i jiné věci.

Že se mi vybavují i jiné vzpomínky.

Koně :-)

Když jsem jezdila s těmi kolečky naštípaného dříví, abych je šla vyskládat do „zídky“, bylo chladno, ale ne příliš, vybavovalo se mi, jak jsem před mnoha a mnoha lety, ještě na základce, jezdívala s kolečky hnoje :-))

Jak za stejného počasí, doprovázeného podobnou podzimní vůní spadaného listí a vlhkosti, jsme vyváděli koně ze stájí a klusali s nimi po venkovní jízdárně.

Jsou to moc pěkné vzpomínky ….

A co Vy? S jakými vzpomínkami máte spojený podzim Vy??

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Ale jo, mám podzim ráda…

  1. Sedmi napsal:

    Hezký :-)
    Já s narozeninami a pak taky vždycky na podzim jsem se osudově zamilovala…

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

