Mimoňská cesta do školy…

Pravda je, že každou cestu do školy se cítím jak mimoň. Obvykle, ať se snažíme, jak se snažíme, ať dítě vstane v jakoukoliv dobu, daří se nám chodit do školy o pět minut později, než bychom měly.  

Obvykle do té doby, než se ozve paní učitelka, že by to chtělo fakt o těch pět minut dřív…

Ale buď po ránu „tahám dceru z postele za dřevák“, jak říká můj muž. Nebo, celá radostí bez sebe, že dnes je u snídaně opravdu ve čtvrt na osm a ne za pět půl, začnu mít pocit, že těch 10 minut „navíc“ můžeme nějak v klidu využít.

To jsem pak natolik v klidu, až se mi stává, že když se podívám na hodinky, zjistím, že už jsme měly odcházet. Ale my si teprve češeme vlasy nebo něco podobného.

Ale mimoňská cesta je hlavně název té naší cestičky džunglí, která vede vedle oné čtyřproudovky. Kdysi jsem o té naší mimoňské cestě psala – byla pro mě symbolem toho, že i „v téhle době“ lze žít jinak a po svém, nepolapený tím shonem tam venku za stromy a dovádějícími psy.

Nedávno jsem ji vyfotila. Dnes už je výrazně barevnější a o spoustu listů chudší. Méně džungloidní. Už se neprodíráme vysokou trávou :-)

cestadoškoly

Ale pořád je to ta naše cesta a doufám, že nám ještě dlouho vydrží…

Příspěvek byl publikován v rubrice život se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Mimoňská cesta do školy…

  1. Sedmi napsal:

    mam to podobne… ale za rok ve svedsku a diky obavam z pozdnich prichodu tam (hlavne na sebe neupozornovat) jsem se to naucila… vicemene…

  2. AdDragon napsal:

    Podle fotky to vypadá na sympatickou cestu…. Coby kluk jsem také volil cestu do skoly, takže chápu dobrodružné pohnutky pro volbu právě takové trasy :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

