48. Chybička se vloudí… (Absurdistán 2014)

fishChybička – rybička, napadlo mě.

Proč mi to přišlo na mysl?

Kdo ví… možná proto, že bez chybiček by nebyl svět světem stejně jako bez rybiček oceán oceánem???

Původně jsem chtěla psát o tom, že jsme teda děsní, že pořád dokola opakujeme tytéž chyby. Tvrdohlavci jedni. Ale něco podobného tu už kdysi zaznělo.

Co třeba kdybychom se na chybu podívali i jinýma očima??

Co kdybychom byli za chyby rádi… za ty své… a třeba i za chyby těch druhých??

Umíte si představit nějakou situaci (nebo jste ji třeba už zažili?), kdy Vám vlastní chyba přišla jako dar a ne jako něco, čemu je lepší se vyhýbat???

A tak:

  • učme se ze svých chyb
  • ale nejdřív je dělejme!

*************************************************************************************

A jak že se mi dařilo tento týden? Samozřejmě jsem musela udělat dost slušnou chybu (a ještě si na pár slušných chyb vzpomenout, abych o nich také mohla napsat… „blbý“ blog :-)), abych na vlastní kůži poznala, že i chyba je dar… a že chybami se člověk učí. To jako fakt. To není jen tak nějaké rčení :-)

***************************************************************************************

Tímto článkem začíná už čtyřicátý osmý týden projektu Absurdistán 2014 (ajajaj, už jsme téměř na konci). Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Přehled témat, na které ještě nejspíš dojde a kterými jsem se již zabývala (i s odkazy), najdete pro změnu zase tady.

Přidat se můžete kdykoliv, můžete začít klidně tímto týdnem, nebo se můžete podívat i na týden první – 1. Masochisti hadr. A věnovat mu a těm následujícím (najdete je v rubrice Absurdistán) pár dní. Člověk nikdy neví, co mu které téma přinese – já už od prvního týdne zjišťuji, že do mého života zasahuje téma týdne dost výrazně :-) (Stačí se podívat na články, které uveřejňuji, v daném týdnu…)

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na 48. Chybička se vloudí… (Absurdistán 2014)

  1. Sedmi napsal:

    Jo, takhle se to snažím brát… Every cloud has a silver lining…

  2. jolana88 napsal:

    drobná poznámka z reality – docela dobré je naučit se chyby přiznat – nejen jiným, ale i sobě ….

  3. Pingback: Pochvala budiž pochválena | Žít je umění

  4. Pingback: Chybami se člověk učí… | Žít je umění

  5. Pingback: Povánoční zamyšlení nad tím, co všechno může být dar, a jak jej opravdu ocenit. | Žít je umění

  6. letitiatiba napsal:

    „Umíte si představit nějakou situaci (nebo jste ji třeba už zažili?), kdy Vám vlastní chyba přišla jako dar a ne jako něco, čemu je lepší se vyhýbat???“
    No jéje, veľakrát. A nie a nie sa z toho poučiť. Stále ma rozhodovanie vždy mučí, len aby som si vybrala (ani nie dobré, alebo dosť dobré, ale) to najlepšie riešenie.
    A pritom na tom mojom rozhodnutí zase až tak moc nezáleží.
    A nemyslím to len v zmysle, že chybami sa človek učí. Ony tie „chyby“ často prehodia výhybku – na cestu, ktorú (by) som si síce nevybrala, ale (možno práve preto) má cenu po nej ísť. Človek väčšinou na nej nájde poklad, o ktorom ani nevedel, že by ho mal hľadať. :)

    • avespasseri napsal:

      Ze zpětného pohledu, alespoň pro mě, je nakonec každá cesta ta správná… a vlastně chybou nebyla :-)) Ale ten bod rozhodování… to váhání nad tím, kterou cestu si vybrat, to je i pro mě často velmi složité. Také chci vždycky to nejsprávnější :-) Kdysi mi kdosi vykládal o tom, že nemusím hledat to „nejsprávnější“, ale já jsem byla a neustále jsem přesvědčená, že právě ten okamžik rozhodnutí je velmi důležitý, a člověk by v něm měl být absolutně bdělý (tj. měl by naprosto přesně vědět, PROČ si vybírá tu kterou variantu). A pak je také ochoten nést následky :-))))))

  7. Pingback: Co přinesl rok 2014? (má cesta z Absurdistánu) | Žít je umění

  8. Pingback: Jsou chyby, které je potřeba dělat… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

