Pravda o firemních vánočních večírcích…

(photo credit: Seattle Municipal Archives)

(photo credit: Seattle Municipal Archives)

Nedávno seděla má dcera na záchodě…

a povídala si s Furbym (taková ta interaktivní hračka, pokud ji neznáte).

Zřejmě reakce (to její povídání si) na má slova, že nepotřebuje od Ježíška podobné dary, protože si s nimi stejně nehraje…

Ovšem to, co si s ním vyprávěla, stálo za to.

Předkládala mu zásadní pravidla, kterých se musí držet:

  • nemluvíme při jídle
  • nebrkáme… kdyžtak potom řekneme Pardon
  • neblinkáme jinam než do záchoda… přímo… musíme se pořádně nahnout, aby to padalo jenom tam

Myslím, že tyto PRAVDY Vám přijdou před nějakým firemním vánočním večírkem jen vhod :-) A pokud se jimi budou řídit i Vaši kolegové, aniž by se nechali množstvím alkoholu vyvést z míry, dopadne večírek rozhodně lépe než loni… nebo předloni??… nebo předpředloni??? :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Pravda o firemních vánočních večírcích…

  1. Sedmi napsal:

    holky si s furbym taky moc nehrajou… a to ma kazda vlastniho, babicka si nenechala rict, ze jeden bohate staci…

  2. Sedmi napsal:

    btw to je takova ta hracka, se kterou si uz dite ani nemusi hrat, protoze si hraje za nej a dite jenom kouka, pripadne neco rekne nebo zmackne nejake tlacitko… tyhle hracky moc nemusim. staci pocitac a telefon :(

  3. jolana88 napsal:

    jen mě tak napadlo proč Vám zrovna tyto rady připadají důležité :)))

    • avespasseri napsal:

      Výjimečně se článek na blogu netýká mých osobních zkušeností :-)) Nedávno můj manžel na můj stesk, že se nemůžu na večírku ani opít (třeba dnes jsem si večeři donesla zabalenou a ostatní se bavili, zatímco já jsem jela ještě učit :-)) kontroval, že u nás na chajdě můžu kdykoliv, že mě klidně odnese do postele a uloží… ale že za celých snad deset let, co mě zná, mě ještě opilou neviděl :-))))))

  4. Pobavilo :-) A ano, je to potřeba připomínat v tomto předsvátečním čase :-))) Malá je výborná :-D

    • avespasseri napsal:

      Zrovna dnes na cvičení, kam jsem přiběhla z jednoho takového večírku, jsem tohle téma nadhodila. Bylo mi řečeno, že je to fakt naprosto běžné a že by se tahle rada hodila spoustě lidem :-))))

  5. AdDragon napsal:

    Tedy, to jsou pěkně hloupé zásady. Vždyť by vzaly veškerou radost ze života – potažmo z firemních, či jinak společenských akcí!
    Pokud se na akci někdo nezblije, neuspořádá se soutěž o největšího krkavce….

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

