Že by to takhle začínalo??? :-)

(photo credit: Przykuta)

(photo credit: Przykuta)

Mám neuvěřitelný zážitek. Ale věřte mi, fakt se stal.

Šla jsem před pár dny vyzvednout dcerku do školy a potkala jsem paní s malým pejskem. Byl to přesně ten typ (myslím tím toho psa…), co tak rád štěká.

Prošla jsem kolem nich (něj) a pejsek po mně samozřejmě vystartoval.

A paní se do něj pustila (byla to asi Ukrajinka, takže můj překlad berte s rezervou). Ne, nenadávala mu, v jejím hlase zaznívalo takové to dobrácké: Ale no tak. Bylo vidět, že mu prostě jen domlouvá.

Ale jak!!

Např.: Počkej, já to řeknu páníčkovi a dostaneš na prdel.

Nebo: Zavolám policajta, on si tě odvede, zavřou tě do útulku a tam budeš sedět.

Hmmm…. zvláštní způsob domlouvání psovi. Vzhledem k tomu, že se psi mluvíme často stejně jako s našimi partnery nebo našimi dětmi, tak si říkám, jak asi domlouvá jim….

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Že by to takhle začínalo??? :-)

  1. AdDragon napsal:

    Hm, na tom není vlastně nic divného. Dětem se vyhrožuje polepšovnou, dospělým vězením, rodičům domovem důchodců nebo eldéenkou… tak proč by se psovi nedalo vyhrožovat útulkem?
    :D

  2. Calad napsal:

    :D ja psovi vyhrozuju taky a velmi casto tim, ze „pujde za plot a bude klid“
    Kdyz mi jednou utekl a.vratil se za dva dny domu, tak jsem obesla dum a pred vratama jsem mu spilala „domu by se ti chtelo, co? Napred behas za kdejakou ku*rtizanou a pak bys chtel zpatky. To by se ti libilo, co?“ Muj proslov ukoncilo, az kdyz jsem videla sousedku jak vykoukla z okna na koho se to rozciluju :D

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

