Konec, který mě dnes šokoval

Mezi svátky jsem vyrazila s malou k rodičům. Rozdali jsme pár posledních dárků, setkala jsem se s pár kamarády, zahráli jsme si šílenou hru Cink (já netušila, že nás to všechny tak pobaví… taková pitomost :-)), naučila jsem matku pár základních pohybů z čchi-kungu (bude takový můj experiment, když já sama žádné výrazné zdravotní problémy nemám a můžu dát ruku do ohně sama za sebe jen za úžasné psychické a energetické účinky a la únava fuč… jestli budou výsledky pozitivní, pak už jen budu chodit a všude hlásat nové evangelium :-)) a jinak dělali to, co o svátcích vždy – jedli cukroví, koukali se na pohádky a povídali si…

A protože byla neděle, v TV zrovna nic jiného pro mé rodiče už nedávali (ani nic na těch prapodivných TV kanálech, které mi připomínají opravdu spíš kanál… no, ale když je to baví… :-)) a dceru jsem zahnala do postele dřív, než si stačila uvědomit, že je čas na Angeliku (naštěstí jí ty hodiny i ve druhé třídě jdou fakt mizerně… ne že by je neznala, ale nějak jí unikají…), nezbylo než si pustit poslední díl Dextera.

Ach ano. Ten poslední díl poslední řady, o které jsem tu už psala, jak je prostě strašný. Spoustě lidem přijde prostě strašný. I po roce, kdy ho v USA dávali, přijde pořád spoustě lidem prostě strašný. (Autoři občas na FB hodí anketu „I po půl roce/roce jste se závěrem nespokojení??“ jako by doufali, že se nám to časem rozleží v hlavě a ten závěr přijmeme…)

Z nostalgie jsem se na něj dnes podívala znovu, i v tom strašném českém dabingu. Díval se se mnou i můj otec. Můj otec, který obvykle o všech seriálech říká, že je to blbost. A odchází si hrát na počítač šachy. (Pravda, na milost vzal jen Velkolepé století… ti roztahovační muslimové v době svého největšího rozmachu, kdy z nich měli Evropané strach, ho zaujali.)

A věřte nebo ne… díval se od začátku do konce. Zajímal se o to, kdo Debru postřelil, proč Dexter někam utíká a podobně. Podivoval se upřímně nad některými scénami. Bylo vidět, že ho to zaujalo. Já zírala.

Tak na světě opravdu existuje někdo, komu se ten poslední díl líbil!

Jestli to ale nebude tím, že těch 8×12 předchozích dílů (pravda, jeden si můžete odečíst), neviděl????

Příspěvek byl publikován v rubrice Dexter se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

