Protože TADY skončit nechci… a do F mám doufám ještě daleko…

nemocniceNaznačovala jsem, že letos nevím, co dřív. A to jsem myslela své plány tak nějak v globále.

Ale tady píšu už třetí článek o tom, co všechno plánuju na blogu… třetí proto, protože kdybych to napsala do jednoho, četl by to stopro jeden velký NIKDO… alespoň tedy podle online market expertů (štípněte mě, kdybych začala psát anglicky) jsou dlouhé články zabijáci. Čtenosti. Ale podle mě to beztak vymysleli hlavně proto, abychom se mohli vymlouvat, že píšeme málo, ale častěji :-))  

  • Začalo to humorem –  jo, to je ten článek s vysmátou kočkou, pamatujete si ho správně. Pro ty, co ho nečetli: Největším darem je beztak smích, co Vy na to?
  • Pokračovalo to 50 skoky ke štěstí. Jo, přesně to. Ten můj letošní projekt – už 2. ročník!! S úpravami! Už nás všechny vidím, jak příští rok na Silvestra budeme tak vyskákaní, že budeme skákat štěstím do nebes :-) S tím, ovšem, počítám :-)

  • A tak tedy ještě třetí záležitost, která určitým způsobem ovlivní, jak bude tenhle blog fungovat. A tou je můj plánovací kalendář. Protože Absurdistán je super, ale on je tak trochu nepraktický. Tím nechci říct, že si ho člověk nemůže vzít do kapsy, nebo že pořád leží v knížkách a ani koš nevynese. Do kapsy si ho jistě vzít můžete (onu PDF verzi jistě) a nějaké ty koše s odpadky nakonec taky odklidí.

Ale jeho témata jsou velmi povznášející a ve své nepodmíněnosti až nadpozemská. A my jsme přece jen lidé z masa a kostí.  A ačkoliv, jak jsem psala, bez schopnosti jít si za svým, trpělivosti, radosti atd., nedokážeme nic a je důležité je pěstovat, tento rok je chci pěstovat jen tak na pozadí. V popředí mám jiné plány a ty jsou čistě přízemní.

Slyšeli jste to teď určitě na konci roku stokrát… a já v souvislosti s mými nedávnými narozeninami taky… hlavně to zdravíčko, hlavně to zdravíčko…

A to není jen tak. Zahrnuje to všechno to novoroční nenáviděné a posmívané: Zhubnu, budu cvičit, budu zdravě jíst atd. atd. Ten seznam způsobů, jak svému tělu trochu pomoct, mám hodně dlouhý. Bez pořádného plánu, jak na to, si vůbec netroufám pomyslet na to, že budu mít tu správnou výdržNaděje ve mě doutná jen díky tomu, že právě loni na Absurdistánu jsem si ověřila, jak moc pomáhá mít ten pravidelný režim a téma.

A tak i ta praktická témata sem budu v průběhu roku postupně zařazovat a jsem sama napjatá, kde na konci roku budu (třeba se také začnu novoročním předsevzetím vysmívat?). V tom seznamu je jak čchi-kung (ten je super, protože zahrnuje jak tělo, tak mysl, tak i ducha a energii), tak změna jídelníčku (s tou jsem již začala loni a bavilo mě to velice), tak víc cvičení.

Protože když Vaše osmiletá dcera udělá víc kliků než Vy, je něco špatně :-) Naštěstí jsem při úprku na autobus zatím stále rychlejší… jen ten náskok neztratit!!

A rozhodně mám se životem ještě lepší plány než procházky po nemocničním parčíku nebo hodiny strávené v čekárnách… a pojídání pilulek…

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Protože TADY skončit nechci… a do F mám doufám ještě daleko…

  1. jolana88 napsal:

    :) pořád ještě doběhnu do šestého patra rychleji než syn :DDDD

    • avespasseri napsal:

      Dobrý!! S během do schodů bych asi já s tou mou osmiletkou prohrála :-(( Ona zásadně běhá do kopců a je v tom dost dobrá :-) A to máme jen 3 patra. Možná by mě mohla u šesti pater stále zachránit větší vytrvalost. To už tak ti obstarožňáci prý mají :-)))

      • jolana88 napsal:

        zřejmě ano. Akorát – nějak nevidím, co je špatně na tom, že je dítko zdatné a kliků udělá víc… Dávno jsem se smířila s tím, že:“už to není (a nebude) jako dřív“. kdyby ne – odvezli by mě :D

        • avespasseri napsal:

          Špatného na tom není nic… jen ať si je zdatná. Ale v jejím věku a v mém věku a při mé bývalé sportovní minulosti bych na tom tedy neměla být TAKHLE špatně. Ať si mě předežene, ale myslím si, že na to máme ještě chvíli čas :-)))) Jenže to bude tím, že ona stále sportuje a roste, zatímco já to flákám na desátou :-)))) Ale s tím se končí :-))))))

  2. Sedmi napsal:

    Tak to se přidám :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

