Jedno překvápko pro anděla

(photo credit: Lucag)

(photo credit: Lucag)

Vzpomínám si, jak má dcera kdysi na Mikuláše překvapila anděla písní, kterou se oné trojici čert-anděl-Mikuláš rozhodla zazpívat. Mohly jí být tak tři roky. Již od léta, kdy jsme poprvé navštívily boskovický Western park, tu píseň milovala. Hopsala po gauči a snažila se napodobovat tanec, který za tónů této písně tančila děvčata na DVD. A předtím děvčata v boskovickém saloonu. A ta moje na to u vytržení koukala. A hlavně na ty jejich šaty. Milovala ty šaty. Milovala ten tanec. A milovala tu píseň.

O jakou píseň šlo??

O žádnou jinou než o tu slavnou: Whiskey, to je moje gusto!

Jen si představte tříletou holčičku na mikulášském divadelním představení. Plný sál rodičů a dětí, které se přišly podívat na pohádku a pak si vyzvednout mikulášskou nadílku. Samozřejmě poté, co andílkovi zapěly.

Většina dětí zpívala běžné mikulášské písně, nebo recitovala běžné mikulášské básničky. Jeden chlapeček zaujal. Pojal svůj pěvecký výkon vzdorovitě a zpíval: Jéžíšku, panáčku, já tě nebudu kolébati.

A pak ta moje do mikrofonu spustila: Whiskey, to je moje gusto….

Limonádový Joe je prostě moje srdeční záležitost. A co milují rodiče, to si snadno oblíbí i ty malé opičky…

A tak jsem se na ono DVD dívala s radostí s ní. Pořád dokola. A pořád dokola bylo čemu se smát. Nezklamal. Hláška za hláškou, fór za fórem. Kopeckého písně: Za chvíli seš tuhej, jako nikdo druhej, za chvíli seš červů potrava.

Slavná Arizona: Gentlemani ranou pěstí, hrubiánům mravy pěstí, ve znamení pokroku, střílí rovnou od boku.

A co tohle?: Ale já vás miluji! No to mě bude teprv něco stát… nebo… Ach tak, vy mě milujete zdarma? Právem chcete být jiná, lepší.

A ta slavná: Alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství.

A má nejoblíbenější: A noci jsou zde chladné ? …to abych si vzal teplé prádlo.

A na kterou hlášku nejradši vzpomínáte Vy??

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI, Hloupůstky se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jedno překvápko pro anděla

  1. Sedmi napsal:

    … ehm… mam povazlivou mezeru ve vzdelani, ja to nevidela. napravim :)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

