Paddington, aneb co člověk všechno neví… a že to vlastně nemusí být od věci..

(photo credit: R. Sones)

(photo credit: R. Sones)

Už dlouho jsem se tak nepobavila.

Už při reklamě, kterou jsme shlédli před časem v kině na Třech bratrech. Manželovi bylo už tenkrát jasné, že na TO musíme jít.

Tři bratři mě nijak extra nebavili. Svěráci umí i líp. Ale manžel i dcera byli spokojení. Pravda, odnesli jsme si z filmu pár príma žertů – třeba o vlkovi popíjejícím víno.

Ani Fotograf mě dvakrát nezaujal. Moc dlouhé, moc očekávatelné. Jen snad ten Roden. A záhada ztracené čepice, kterou jsem tam, možná, ztratila, ale už se nenašla. Ačkoliv jsme ji s paní uvaděčkou hledaly poctivě u ní v kamrlíku po Paddingtonovi.

Zato Paddington! Už jste to viděli?? Úchvatný Londýn asi udělal také své. Ale fórky byly hodně i pro dospěláky. Nejvíc se v kině asi bavil právě můj manžel :-)

A potom člověk zabrousí na anglické komentáře pod anglickým trailerem… a zjistí, že je to vlastně odpad, že je to děsně komerční… a že všichni ti, co vyrostli na knížkách o medvídkovi Paddingtonovi (a já učitelka angličtiny, o tom slyším poprvé, ta ostuda), na to určitě, určitě nikdy nepůjdou…

Tak si říkám, jak si člověk může něco úžasně užít, když do situace vstupuje nezatížený minulostí… a očekáváními… a kritikami…

No a aby se víc lidí víc pobavilo, tady je menší upoutávka, abyste věděli, oč přijdete, když do kina nepůjdete:

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI, Filmy, Radost, Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Paddington, aneb co člověk všechno neví… a že to vlastně nemusí být od věci..

  1. BabetaRuns napsal:

    Rikala jsem si, ze bych na to sla… Nostalgicky :)

  2. Kluci už byli a moc se jim líbilo. Já doma pouze trailery, ale taky se mi hodně líbily(anglický humor v kreslené podobě jako třeba kreslený Bean). Vidím to na dvd ke svátku a přidání do domácí sbírky pohádek 😉

  3. Sedmi napsal:

    videly dcery, ja mam ted jeste smulu… ale trailer super :)

  4. Pingback: Jak nám přibyl do skříně kostlivec… | Žít je umění

  5. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

  6. Pingback: Sherlock!!!!!! | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

