Tohle mě fakt baví! (a jedna změna na blogu :-))

happyTedy mě baví spousta věcí… třeba polehávat na gauči a koukat do blba. Při své první meditaci jsem s údivem zjistila, že „koukání do blba“ (však se někdy běžte na meditující podívat) mi fakt dělat problém nebude. Tedy po té vnější stránce určitě ne :-))

Baví mě i moje práce! Hlavně ve chvílích, kdy voláte své studentce, která na Vás čeká v učebně asi půl hodiny daleko, a velmi, velmi se omlouváte, že jste na ni zapomněli, protože Vám bylo den předem tak zle, že Vás ani nenapadlo, že jste si někoho „objednali“ i na pondělí ráno, když toho v pondělí i tak máte až nad hlavu… a ona se usmívá (z telefonu je to fakt znát) a říká, že nevadí. Že se stane. (A proti tomu pak slyšíte o tom, jak se někteří rodiče rozčilují, když dítě dělá v diktátu zbytečné chyby z nepozornosti).

Ale ze všeho nejvíc (samozřejmě kromě vlastního dítěte a manžela, s těmi je sranda největší) mě baví čchi-kungování! Mám za sebou první pololetí samostatného kurzu pro začátečníky… bylo tam jen pár studentíků (4), ale zato byli všichni velmi milí a velmi šikovní a strávila jsem s nimi několik úžasných středečních večerů! Není nad to dělat něco, co Vás osobně zklidňuje, uvolňuje, posiluje, dodává energii a vnitřní pohodu, určitý pocit hlubší spřízněnosti s druhými lidmi kolem sebe… a zároveň to předávat i těm druhým. Kdyby každá práce mohla být taková! Tak moc bych to všem těm pokladním v supermarketu a všem ostatním, kteří odcházejí do práce se skřípěním zubů a vracejí se z ní vyšťavení, vystresovaní a rozčílení, přála!

A nejlepší na tom je, že mám dojem, jako bych od té doby, co jsem tak nepovedeně dělala instruktorskou zkoušku, měla na vlastní kůži zažívat, k čemu jsou všechny ty naše Orlí praxe dobré… někdy totiž člověk nezjistí, jak razantní mohou mít účinek, dokud se k nim neuchýlí právě v době, kdy mu je nejhůř, a nic a nikam se mu nechce… ani učit ne. A stačilo 5 minut! (Tohle je pak ta pravá „zkouška“… konečně si to můžete pěkně v praxi „vyzkoušet“!) A to se Vám to pak učí… jak angličtina (máte najednou dobrou náladu), tak Orel (máte najednou výraznou osobní zkušenost), která může být pro druhé inspirativní.

A tak opět jedna věc končí a druhá začíná… druhé pololetí! Začátečníci odcházejí k pokročilým, které učíme s Pavlem Simonem, naším hlavním instruktorem, od kterého se také učím spoustu nových věcí, a noví začátečníci snad přijdou. Tentokrát nejen do Kohoutovic, ale i do Židenic, kde jsem cvičení „spunktovala“ u nás v Sokole na přání mé kamarádky, která to má kamkoliv jinam daleko a moc se jí to naše mateřskodovolenkové klábosení-masážování-reflexování-orlování u ní doma líbilo.

A tak se těším!

Trochu jsem kvůli téhle své nové aktivitě překopala blog… tedy stránky nahoře v titulce. Pár takových, na které moc lidí neklikalo, jsem zrušila, a jednu – Orel v hnízdě – jsem přidala. Takový přehled toho, co čchi-kung Orel v hnízdě je a jaké s ním mám zkušenosti. Aby případní zájemci měli jedno místo, kde mohou zjistit bližší informace.

A já se jdu marketingově vybít  :-))

Příspěvek byl publikován v rubrice Radost, Štěstí, Čchi kung se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Tohle mě fakt baví! (a jedna změna na blogu :-))

  1. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

