Jak letět se zlámanými křídly?? (Broken wings, Mr. Mister)

Rádio Impuls strašně blbne.

Tedy alespoň na tom našem „rádiovém přijímači“.

Od jisté doby tak různě posouvám kolečkem z jedné stanice na druhou a občas někde na chvíli zakotvím.

Tentokrát jsem zakotvila na neznámé stanici a chvíli na to se tam ozvala písnička, kterou jsem jako malá zbožňovala a roky jsem ji neslyšela. A to celkem poctivě pouštím TV Retro s písničkami z 80. a 90. let. Ty staré videoklipy, které jsem v mládí neměla moc šanci vidět, jsou prostě k popukání.

Ale tahle písnička z roku 1985 tam zatím nezazněla ani jednou.

Až teď.

A já si vzpomněla, jak už tenkrát jsem hltala písničku o zlámaných křídlech, o touze znovu svobodně létat a o lásce.

Ani tenkrát jsem tuhle písničku nechápala tak, jak byla napsána (nejspíš).. tedy jako písničku milostnou.

Ale rezonovala mi v hlavě ta touha po svobodném letu, po nápravě toho, co se zlámalo.

Dnes už vím, že zrovna v téhle době se všechno zpolámalo… jsou to právě ty roky, kdy jsem si nechala proplout mezi prsty spoustu věcí, které mě nabíjely energií… kdy jsem přišla o tu energii jako takovou. Kdy jsem rezignovala. Tam někde v půlce osmdesátých let ve mně něco umřelo… a začaly i mé zdravotní problémy, které se srovnaly až s narozením mé dcery před 8 lety…

Zvláštní, že se tahle píseň přihlásila o slovo právě teď, když jsem nakonec zvolila právě to svobodné, nemanipulující téma Babočky… když jsem zatoužila po té hlubší lásce, k sobě i k druhým… po tom, „být na sebe hodná“.

Baby, don’t understand
Why we can’t just hold on to each other’s hands?
This time might be the last I fear unless
I make it all too clear I need you so, oh

Take these broken wings
And learn to fly again, learn to live so free
When we hear the voices sing
The book of love will open up and let us in
Take these broken wings

Baby, I think tonight
We can take what was wrong and make it right
Baby, it’s all I know that you’re half of the flesh
And blood that makes me whole, I need you so.

So take these broken wings
And learn to fly again, learn to live so free
When we hear the voices sing
The book of love will open up
And let us in
Yeah, yeah

Let us in
Let us in

Baby, it’s all I know that you’re half of the flesh
And blood that makes me whole
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

So take these broken wings
And learn to fly again, learn to live so free
And when we hear the voices sing
The book of love will open up and let us in

Take these broken wings
You got to learn to fly, learn to live
And live so free
When we hear the voices sing
The book of love will open up for us
And let us in
Yeah, yeah, yeah, yeah, oh

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Láska, Motivace, Svoboda, Videos with lyrics se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Jak letět se zlámanými křídly?? (Broken wings, Mr. Mister)

    • avespasseri napsal:

      Zvláštní asociace… tahle písnička mi přijde hodně depresivní… když už člověk navíc chápe, o čem to je. A beznadějná. Zatímco ta má je plná naděje :-))

      • Sedmi napsal:

        to ty křídla… ale jinak jo, souhlasim… ja ji mam spojenou s jednim potratem…

        • avespasseri napsal:

          Hmmm…. právě, já si vždycky říkala, jaké to je pěkné… dokud jsem neslyšela, že je to právě o tom… ale asi není nad to najít si v každé situaci něco, čím se to dá zpracovat… po té emoční stránce…

  1. Pingback: Bod, ze kterého není návratu | Žít je umění

  2. AdDragon napsal:

    Ach ano, RetroMjůzikTýVí.., svým názvem mne velmi rozzlobila. Jako by osmdesátky a devadesátky byly nějaké retro. Hnul, velebnosti… :) :D

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

