4. Proč je někdy ze všeho nejtěžší mít se trochu rád??? (Absurdistán 2015)

discobolusJó, to kdybych věděla…

Vy to víte??

Jako bychom byli nastavení na nějaký destruktivní program, který nám říká: „dej si radši vínečko, kafíčko a zákuseček. Radši si sedni k TV a cpi se brambůrkami. A vůbec ta Coca-Cola, to je naprostá bomba! Měli bychom tu na skladě také několik druhů chutných drog.“ A kdybyste byli vyděšený bábovky a na drogy si netroufli, stačí si zajít do nějakého supermarketu a projít si těch x regálů s nejrůznějšími sladkostmi. A nejlepší jsou samozřejmě ty chemicky dochucované – mňam. Arašídové tatranky jsou prý už jen s arašídovou příchutí – to víte??

Proč už děti dají radši přednost posedávání u TV než pobíhání venku?

Proč tomu dáváme přednost my, když už přece víme, jak to je??

Proč pro sebe neděláme nic hezkého… proč volíme konflikty místo dorozumění, sváry místo míru… ať už mezi lidmi, nebo sami v sobě??

Proč jsou naše volby jak od nějakého sadistického zločince, který nás chce utrápit k smrti?? A přitom se tváří jak ta dobromyslná babka u perníkové chaloupky, když láká Jeníčka a Mařenku na to, co milují nejvíce – na trochu těch sladkostí a nicnedělání???

Doufám, že tento týden se alespoň ta babka stáhne pěkně do chaloupky a přestane otravovat… když zjistí, že Jeníček s Mařenkou už nemají tak velký zájem…

Protože tento týden se vracím k 19. tématu loňského Absurdistánu – Tělo na pranýři! Jo, to je ten týden, na jehož konci přišel článek o 11 důvodech, proč se nekrmit jednoduchými cukry. Doufám, že tento týden bude mít podobný výsledek…

A co ten Váš… jak doufáte, že skončí??

***************************************************************************************

Tímto článkem začíná čtvrtý den projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-)  

************************************************************************************

A jak se mi tento týden dařilo? Jak nakonec tento týden skončil? Ta najdete v článku tady. (Jeho název nebudu psát, protože je docela návodný :-))

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2015 se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na 4. Proč je někdy ze všeho nejtěžší mít se trochu rád??? (Absurdistán 2015)

  1. jolana88 napsal:

    nedávno jsem se pobavila – zjistilo se, že nejhorší jsou „zdravé“ tyčky. bomba :)) víte – přijde mi zvláštní, že lidi jsou různé od mala. Některé dítko musíte přemlouvat, aby se pohlo – jiné je problém zastavit. Stále si myslím, že sport a cukr patří k sobě, akorát každý má o „mám se rád“ úplně jinou představu. Já se mám ráda – zajdu občas plavčit, pocvičit, projít se – přitom mnoha mým vrstevníkům při slově „pohyb“ naskakují vrásky (něco na způsob „jsem se za život naběhal dost, přenechám mladším – ev. jsem „paní“ „pán“ – nebudu nikde šaškovat)
    :DDD

    • avespasseri napsal:

      Jo, jo… spousta „zdravých“ věcí se tak jen tváří….
      Je fakt, že bych nečekala od lidí, kteří hledali způsoby, jak se ulít z TV, že začnou sportovat… ale když začnou sportovat i ti a já furt nic, zdá se mi, že je něco hodně špatně :-)))) Protože pro mě byl tělák jeden z nejoblíbenějších předmětů :-)))

  2. Sedmi napsal:

    Já jsem si pod tím nadpisem představila něco úplně jiného :-) já to mám jinak, dost dlouho jsem nemusela nic moc dělat a byla jsem štíhlá a zdravá… Teď už to tak snadno nejde, ale nejsem zvyklá… Tak je to boj

    • avespasseri napsal:

      A co si představíš, když se řekne „mít se rád“. Já mám taky dobrý základ… ale znáš to, kapka ke kapce… a i kámen to rozežere :-) Nedávno jsem byla u čínského doktora a ten mi řekl, že můj problém se měl začít řešit v mých 12 letech… to byl ještě téměř neznatelný. Vůbec si neumím představit, co dřímá tam, kde se příznaky objevují mnohem razantněji… ale o tom jsem psala v tom článku o mrtvici. Potvrdilo mi to víc lidí, že nic nic a pak najednou infarkt a smrt… divný…

  3. Pingback: Auto, bus, kolo nebo pěšmo??? | Žít je umění

  4. Pingback: Horké maliny? Mňam!! | Žít je umění

  5. Pingback: Únorový výkřik do března: „Budeš aspoň ty lepší???“ :-))) | Žít je umění

  6. Pingback: Důležité okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

