Leden – místo legrace strach. A spousta adrenalinu :-)

No není to nádhera? Adrenalin je HO, HO... ÓH... a když už jste na konci, zůstává jen H a N(eeeeeee) :-)

No není to nádhera? Adrenalin je HO, HO… ÓH… a když už jste na konci, zůstává jen H a N(eeeeeee) :-)

Jestli to nebude tím, že jsem sama sebe (i Vás) do toho Nového roku a do 2. roku projektu Absurdistán vítala oním: „s odvahou do toho!“ :-) Ale po loňských zkušenostech – se mi divíte????????

V lednu jsem chtěla do tohoto blogu vnést trochu legrace. Protože mi přišlo, že právě tohle je ten největší dar, který jsme mohli „pod strom“ dostat. Sami řekněte, jak se vám lednové články zdáli… bylo v nich dost legrace? Byly spíš hravé a radostné, nebo spíš vážné až smutné?

Já bych řekla, že té skutečné, té odlehčené radosti, jsem se v lednu nedotkla ani náhodou. A jakýkoliv jiný smích, jakékoliv jiné vtípky, mají právě k téhle radosti daleko…

V lednu se tu objevila i shrnutí roku 2014. Jedno symbolické (to tedy vyšlo už v prosinci), jedno podrobnější. Obě mě místo legrace spíš trochu děsily :-) Právě tím, co všechno se loni kvůli mému projektu Absurdistán dělo, a tím, co se snad zas chystá. Když já jsem ale ten dobrodružný a adrenalinový typ, ne?? (ha, há… jsem si myslela…) Tak vzhůru do roku 2015.

Vyšel tedy i plán Absurdistánu 2015. Včetně novinek, včetně přehledu loňských témat, který Vám může pomoct si tenhle „výlet“ uspořádat samostatně podle vlastních hnutí – tj. návod na to, jak si v roce 2015 doskákat alespoň pro trošičku víc toho štěstí. Stačí 50 skoků, to není moc, ne?? Taky jsem přišla s plánovacím kalendářem a velkým plánem zahrnout do letošního roku víc těch praktických návodů (které jsem hodlala také dělat), jak si trochu zlepšit zdravotní stav. A to vše podle čínské medicíny…

  • První týden začal tématem Slepí a hluší, aneb jak si nenechat podrazit nohy. Tím, jak se nenechat emocemi vyvést z míry, neutíkat před tím, čeho se bojím, nenechat se ovládnout hněvem, ani nepodléhat sobeckým přáním. Začal čínským elementem vody a s ním spojeným strachem. Začal článkem Už je to tady. A fakt bylo :-) Vody se mi nedostávalo i nadále (pitný režim nic moc). Zato téma zdraví se objevilo slušným nárazem – v článku o mrtvici. Však se na shrnutí celého týdne můžete podívat v článku Co vás tento týden vyvedlo z míry? Já byla vyvedena hned dvakrát, ale zároveň ukolébávána fantómskou ukolébavkou. A konečně jsem uslyšela, co vlastně říkám. Takže tak hluchá asi zas nejsem :-) A zjistila jsem, že miluju adrenalin, takže není nutné se mu vyhýbat.
  • I tak jsem ale další týden začala dalším tématem strachu – článkem Potřást si rukou se strašákem. Protože ať máte rádi adrenalin jakkoliv, chce se Vám žít ve věčném strachu a napětí… a ve věčné obraně?? Na konci týdne, jak se zdá, to věčné napětí ustoupilo, ale ustoupil s ním i vnitřní impulz cokoliv dělat. Nějak se mi přestalo cokoliv chtít dělat. I když mě dcera uvedla do stabilizované polohy, cvičení či pitném režimu jsem si mohla nechat jen zdát… jen ryby mi nějak po té vodě připlavaly… a opět jsem začala vařit podle cyklu 5 elementů.
  • Poslední lednový týden byl ovšem TOP. Své přání z úvodního článku o Babě – uvolnit ten tlak chtít a nechtít  – se podařilo takovým trochu prapodivným způsobem… nechci já, ale chtějí jiní a já se ráda svezu. Což má ovšem do skutečné svobody dost daleko. Zažila jsem další adrenalinový zážitek a zjistila, že je mám sice ráda, nemá smysl před nimi utíkat, ale už o ně nestojím… a pokud nechci mít pocit, že mi visí nad hlavou jak ta pověstná gilotina, která může kdykoliv seknout, tak mi nezbývá nic jiného, než začít něco dělat…

A tak se na konci ledna tak pěkně sešla snaha nenutit se do ničeho s tím, že dělám mnohem víc, abych si užila ten adrenalin, ale zároveň z něj neumřela :-)

A možná přijde v únoru i trocha té legrace? Když už podle čínského kalendáře skončilo období strachu – elementu vody (to přijde zas až v zimě), ale začíná přechodné období vnitřní harmonie a na řadě pak bude ta opojná jarní svoboda a růst. A já se taaaak těším :-)))

Doufám, že i Vy si únor užijete líp než leden. I kdyby leden už teď byl super?

A jaký byl ten Váš leden?

Něco pozitivního? Něco negativního? Něco, zač můžete být vděční? Něco, díky čemu jste se něco naučili? Něco, co už nikdy nechcete ani vidět?? A zažít už vůbec?????

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Leden – místo legrace strach. A spousta adrenalinu :-)

  1. Sedmi napsal:

    pises zajimave, ale legracni to vetsinou moc nebyva… a nekdy je to v prilis obecne rovine, alespon pro lidi, kteri neznaji pozadi. leden byl narocny mesic, unor asi pro me nebude o moc lepsi…

    • avespasseri napsal:

      Doufejme, že bude :-))
      No jo no, zatím je to spíš černý humor.
      A co se té obecnosti týká… na jednu stranu obecno může nabývat pro každého jinou konkrétní podobu, takže proč ne. Na druhou stranu, no, konkrétní v některých případech tak úplně být nechci :-)))))))

  2. Pingback: Únorový výkřik do března: „Budeš aspoň ty lepší???“ :-))) | Žít je umění

  3. Pingback: Jak čelit strachu, jak být opravdu svobodná a jak opravdu milovat? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

