Horké maliny? Mňam!!

(photo credit: Fir0002)

(photo credit: Fir0002)

Taky milujete horké maliny??

Kdykoliv přijdu do naší oblíbené kavárny vedle Sokola, kam jsme chodívaly na kafe a zákusek, když jsme čekávaly, až si naše děti zasportují (kdo byl komu příkladem???) a objednám si horké maliny, tak se obsluha začne smát:

To kvůli té nezapomenutelné story o tom, jak já jsem kdysi chtěla horké maliny se zmrzlinou a přinesly mi horké maliny – nápoj. A později jsem zas chtěla nápoj a dostala jsem horké maliny se zmrzlinou…

Týden, na jehož začátku jsem si stěžovala na to, jak často se k našemu tělu chováme macešsky, jsem zakončila právě těmi horkými malinami se zmrzlinou. Člověk by řekl, že tím jsem to rovnou zapíchla.

Ale předtím jsme s dcerkou přes 3 hodiny lyžovaly a přes hodinu střídaly hydroterapii a termoterapii v Karlově Studánce. Ačkoliv jsme byly po lyžování vymrzlé, tak po páře, sauně a bazénu došlo i na tu zmrzlinu. Kterou – ZÁSADNĚ – jíme jen, když máme na sobě tričko s krátkým rukávem….

A navíc jsem celý týden poctivě cvičila toho svého Orla  (slib je slib) – a nejen, že ten má své super účinky, ale pevně doufám, že přinese i podobný bonus, jako kdysi přinesla jedna Orlí praxe –  to když jsem se tenkrát rozhodla, že sladkosti FAKT jíst nebudu. Psala jsem o tom tady. Někdy holt stačí si počkat… až to přijde… a JÁ SI RÁDA POČKÁM…

A co Vy? Na co čekáte Vy? A jak jste na tom s horkými malinami?? A jíte zmrzlinu i v zimě?? Chodíte do sauny? A plníte své sliby, i když se Vám zrovna FAKT nechce???

***********************************************************************************

Toto je závěrečný článek k třetímu letošnímu tématu projektu Absurdistán 2015. Ten jsem tentokrát věnovala tělu a péči o něj. Oč v tomto tématu šlo můžete najít zde.

Příspěvek byl publikován v rubrice Zdraví se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

24 reakcí na Horké maliny? Mňam!!

  1. Pingback: 4. Proč je někdy ze všeho nejtěžší mít se trochu rád??? (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  2. Sedmi napsal:

    A co na to Jan Tleskač? :D :D
    Maliny nejradši čerstvé. Jinak si taky ráda počkám. Na sladkým teď ujíždím hrozně, ale mám to jako palivo pro ty šíelný noci, jinak bych to nedala. Takže to nehrotím… jo a btw začala jsem cvičit každé ráno alespoň 8 brokátů, se Lvem. Po 14 dnech jsem ve fázi, že když vynechám, chybí mi to…

    • Calad napsal:

      Dámy, jste nějak moc aktivní! Máte můj obdiv. :)
      Prozatím se snažím dodržovat ten pitný režim a vynechat kávu a černý čaj. Jsou dny kdy to jde líp ale nevzdávám to! :D

      • avespasseri napsal:

        Pokud dodržuješ pitný režim, tak jsi na tom líp než já :-))) Ale to přijde :-))))

        • Calad napsal:

          Kolem toho litru a pul dam. Nekdy i cele dva litry, ale obcas do toho jde to kafe nebo caj…
          Takze to vidim tak, ze splnuju :) Ale do hlidani pitneho rezimu jsem zatahla uz i kolegyne z prace :D

          • avespasseri napsal:

            Já tě chci mít taky jako kolegyni v práci! :-))))
            Ono se to ve dvou, nebo ve skupině vždycky holt líp táhne. Jeden může druhého inspirovat, podpořit, motivovat… a pomoct, když začne začne to původní nadšení polevovat. Nejhůř se dělají změny tam, kde vám nabízejí cigaretu, aby zjistili, jak moc jste ve svém rozhodnutí přestat kouřit neoblomní :-))

      • Sedmi napsal:

        pitny rezim bych taky potrebovala…

    • avespasseri napsal:

      No to je super… závislost na čchi-kungu je nejlepší závislost :-)))) Prý stačí 21 dní a lítáš v tom úplně :-))))

  3. Sedmi napsal:

    jo, ja vim… dlouho jsem se tomu branila prave kvuli te zavislosti… mno…

    • avespasseri napsal:

      Ses bála, že na tom budeš závislá?? A co třeba závislost na čistění zubů?? :-))))

      • Sedmi napsal:

        ja jsem to pozorovala jako dite na tatovi… byl tak zavisly na cviceni jogy, ze proste bez toho se nehlo vubec nic. jenze to pak dopadalo tak, ze on, jako sova, vstal v sobotu tak na desatou, v jedenact zacal v pohodicce cvicit, koncil kolem jedne, protoze ho porad neco prerusovalo a zacinal znovu, kolem druhe byval obed a pak uz pomalu kolem treti nemelo cenu nekam jezdit… hrozne mi to vadilo. tak proto. ale 15 minut rano dam v pohode :)

        • avespasseri napsal:

          Pravda. Ono je asi rozdíl jóga a čchi-kung. Jo, člověk může cvičit přes hodinu denně a aby to bylo úplně tiptop, tak by ho asi nemělo nic rozptylovat. A tak je asi nejlepší hledat takový čas, kdy je to možné… a nemá to vliv na chod rodiny. Na druhou stranu je to hlavně o uvolnění, takže když cvičím a přijde ta moje cácorka něco řešit, nebo že něco potřebuje, tak nemám problém to s ní vyřešit. Je zajímavé vnímat, že v tom okamžiku člověk reaguje trochu jinak než normálně – pozitivněji. I když medituju, tak mi nevadí, když přijde s tím, že se chce na něco zeptat… není to o uzavření se do nějakého „klidnějšího“ světa, ale nebránění se tomu, co je :-))))

  4. jolana88 napsal:

    zmrzlinu ZÁSADNĚ v zimě :) sliby plním taky ZÁSADNĚ, a proto jsem velice opatrná nějaké dávat :))

    • avespasseri napsal:

      A v létě ne?? :-)) Pamatuju, jak jsem měla komusi něco slíbit a já kolem toho kroužila jak ten orel :-)) Byl to náročný slib a já věděla, že když kývnu, nebude to lehké … ale i pro mě je slib něco, co bych měla velký problém porušit :-)))

  5. Pingback: Karlova Studánka – romantika sama | Žít je umění

  6. Pingback: Únorový výkřik do března: „Budeš aspoň ty lepší???“ :-))) | Žít je umění

  7. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

