Já na tom makám…

Měla jsem tu čest zahlednout v neděli Studio Kamarád.

No, nepusťte si a Hele!!

Muf se snažil postavit vajíčko na špičku… dostal takový lišácký úkol.

A do toho si pozpěvoval: „Já na tom dělám, já na tom makám... a ono ne a ne a ne…

Znáte tu písničku od bratrů Ebenových????

Já jsi slyšela kdysi dávno a už tenkrát mě pobavila… nejspíš to bylo v době, kdy jsem pracovala na diplomce, nebo na nějakém překladu. Klasika. Tužka v ruce, ale nápad veskrze nikde žádný….

Možná bych to byla mohla zpívat i o práci na disertačce vždy, když jsem vstupovala na nějaký doktorandský seminář…

Dnes mě pobavila zas, protože mám dojem, že nic jiného než makat mi prostě nezbývá… ale můj postoj, zdá se, odpovídá spíš bratrům Ebenům.

Nějak ono pořád ne a ne a ne…. :-))))))

Máte také něco, co byste strašně chtěli, ale bez práce nejsou koláče… a ono pořád ne a ne… jsou pořád nějak nedopečené???? :-)

Koukněte se tady na to… nikdy nezklame…

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Já na tom makám…

  1. Pisnicka bozi, se segrou jsme se u ni hodne pobavily :-))). No a makat se musi u vseho, ty kolace fakt nejsou bez prace ;-)

    • avespasseri napsal:

      Já to video už dlouho neviděla a byla jsem překvapená, jak dobré je :-)) Nejvíc se mi líbila scéna s bonboniérou :-)) A pak ten pohled, když se rozhodne nevzít telefon… :-)))))

  2. AdDragon napsal:

    Studio kamarád? Kdepak, od té doby co tam nezpívá Harry Šoumen, Zlaté ptáče, Cízlerovým hlasem, tak už to tak nějak není ono…

  3. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

