7. A prej že jsou to jen pohádky… (Absurdistán 2015)

(credit to: Nevit Dilmen)

(credit to: Nevit Dilmen)

Miluju experimenty. Tuším, že jsem to tu už kdysi psala.

Tak proč si jeden na tento týden nevyzkoušet?

Je to hravé, je to legrace…

Je to ovšem trochu větší adrenalin než se jen vykecávat o tom, co všechno chceme, čemu všemu vzdorujeme a co všechno očekáváme.

To všechno jsou témata, kterými jsem procházela v seznamu témat Absurdistánu (najdete je krásně přehledně podle elementů čínské medicíny TADY, nyní jsme na začátku desetitýdenního období dřeva). Všechna mě lákala. Všechna tak nějak odpovídala tomu, co cítím, a čemu bych se tedy, podle mě, mohla tento týden věnovat.

Ale pak jsem si lehla na chvíli do vany (taky Vás ty nejpraštěnější nápady napadají ve vaně??) a blesklo mi hlavou, proč nevyzkoušet to téma o rezignaci na naše ideály11. Jak ztratit sebe sama?

Můj ideál je neduální… blbě se to vysvětluje… nicméně je to právě ten stav, kde není důležitý čas, ale ono profláklé Teď a Tady… takže tam nejsou ani příčiny (proč tohle a proč tamto… je nutné to vždycky vědět??)… není tam, žádné jinde, kde bychom chtěli být, a žádné něco, co bychom mohli chtít.

Být TEĎ A TADY, tomu rozumíte, že??

Hezky se to říká, ale naše hlava (a naše Ego) má denně tisíc, dva tisíce, milión lákadel, proč tam nebýt.

A mně by zajímalo, jaké to jsou… a zda jim dokážu alespoň trochu odolat… nástrojů mám na to fůru, jen je použít :-))))

Tak do toho!!

********************************************************************************************

Tímto článkem začíná sedmý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-)  

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2015, Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na 7. A prej že jsou to jen pohádky… (Absurdistán 2015)

  1. Pingback: Tak mohlo být i hůř :-) | Žít je umění

  2. Pingback: Únorový výkřik do března: „Budeš aspoň ty lepší???“ :-))) | Žít je umění

  3. letitiatiba napsal:

    „… takže tam nejsou ani příčiny (proč tohle a proč tamto… je nutné to vždycky vědět??)“
    Páči sa mi myšlienka, že nie je dôležité (dobré? útešné) hľadať príčinu (Prečo sa to stalo?), ale dôvod (K čomu to povedie? Na čo je to dobré?).
    Nie vždy ho nájdeme, ale môžeme sa k danej situácii postaviť s dôverou namiesto hľadania vinníka.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

