Mami, od kdy lžeš?

Fotografie0225Takovou otázku mi položila má osmiletá dcera poté, co se málem vymázla na sjezdovce.

Překvapilo mě to natolik (a mile), že jsem na tváři nahodila asi jen nechápavý výraz…

Jsi říkala, že když pokrčím nohy, tak to bude jednodušší. Ale ono to bylo ještě těžší.“

Usmála jsem se. Tak to ano…

Já jí tvrdila, že aby projela ten skokánek nahoře na sjezdovce (jo, ten, jak mě k němu nutila vyšlapat, když blbla na vleku a spadla ještě docela dost daleko pod ním), půjde to lépe, když nahoře pokrčí kolena… tolik ji to nevyhodí do vzduchu a neztratí rovnováhu.

Ale tahle rada zjevně funguje jen na mě, protože jí to naopak rozhodilo natolik, že s sebou málem „flákla“.

Kolik takových zaručených rad tak asi v životě rozdáme?????

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Mami, od kdy lžeš?

  1. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

