8. Vzdoru zdar (Absurdistán 2015)

čínskýkůňZe seznamu témat Absurdistánu (najdete ho tady) jsem si vybrala téma Vzpurného hřebce. Když jsem si tenhle článek přečetla, jako by se za ten rok vůbec… ale fakt vůbec nic nezměnilo :-(

Pořád mám pocit, že svobodná jsem jen, když si můžu dělat co chci a jak chci… a ostatní to navíc oceňují jako děsně super nápad :-))

Ne, nedělám, co chci, na úkor druhých.

Ale dělám to na úkor sama sebe.

Je to přece má svoboda ne???

Ale asi jsem fakt blbá :-))) Protože ne a ne pochopit, že kdo vzdoruje a chce mít věci po svém, i když to pro něj není dobré, tak rozhodně svobodný není….. 

*****************************************************************************************

A jak to všechno dopadlo?? Jaký můj týden byl, jak moc vzdorný byl, co všechno se přihodilo a co to se mnou udělalo?? Shrnutí tohoto týdne je v článku Příslovečné dno?, ta, najdete, zda jsem se od něj odrazila, nebo ne….

****************************************************************************************

Tímto článkem začíná osmý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-)  

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2015 se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na 8. Vzdoru zdar (Absurdistán 2015)

  1. Sedmi napsal:

    co jsi vlastne za cinske znameni? ja jsem ten kun :D a docela dost to sedi…

  2. avespasseri napsal:

    Já vepř :-) Ale už jsem ten popis četla dávno a moc si toho nevybavuju. Ale myslím, že to sedělo :-))

  3. Pingback: Příslovečné dno?? | Žít je umění

  4. Pingback: Jak k Vám promlouval březen? A jak ke mně? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

