Příslovečné dno??

(photo credit: Patrice 78500)

(photo credit: Patrice 78500)

Ještě živě si vzpomínám na své vzdorné výstupy jako dítě. Asi nejvíc na to, jak jsem práskla dveřmi a šla si sednout ven na studené dlaždice na dvoře… a just, ať si klidně nastydnu a umřu…

Mívali jste také takové záchvaty??

Nebo scénka, když jsem učitelce v první třídě vyčítala, že fakt nemůžu zůstat s ostatními po škole.

Tento týden jsem slyšela, že vyčítat něco učitelům je nefér :-)

A přestože jsem měla chuť prásknout dveřmi, tak fakt, že jsem to neudělala, mi dveře otevřel – dostalo se mi jedné hodně dobré rady.

A byl to zvláštní pocit.

Před 14 dny jsem si šla sednout do té žákovské lavice s velkou nechutí – to jsme měli první lektorské školení. Zato  role otrávených studentů, které mi některé hry určovaly, jsou hrála s velkou chutí… odžít si tu svobodu prudit učitele, kterou všichni mí spolužáci vždy hojně využívali, jen já ne… a zjevně mi to velmi chybělo :-)

Teď o víkendu jsme měli pokračování – a můj přístup byl najednou úplně jiný. Mé prožívání celého toho školení také. Najednou jsem měla mnohem víc odvahy být sama sebou a neohlížet se na hodnocení druhými… a jedna „spolužačka“ pak při závěrečném kolečku (takové to „řekněte, co Vám to tu dalo„) řekla nahlas přesně to, co jsem si já sama myslela také. Zjevně jsem tam nebyla s podobnými pocity jen já sama :-)

Ale než jsem k tomu došla, zažila jsem tento týden i pár hodně hlubokých propastí. Ale možná to bude to dno, od kterého se člověk příslovečně odráží.

Zakřiknout ale nechci vůbec nic….

A jaký byl Váš týden? Co Vám dal? Čím Vás vyškolil? Co Vám dal a co vzal? Co bylo nej – horší, co bylo nej-lepší? Zač mu spíláte a zač jste mu vděční???

***********************************************************************************************

Tento článek je shrnutím dalšího týdne projektu Absurdistán 2015 (jo, to je ten absurdní svět, ve kterém se někdy absurdně chováme jak malé děti, i když už jsme dospělí, a absurdní svět, ve kterém se honíme za něčím, co se ihned rozplyne, sotva se toho dotkneme, a bojíme se stínů na zdi). Tento týden byl věnovaný vzdoru. Úvodní článek najdete tady.

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Příslovečné dno??

  1. Pingback: 8. Vzdoru zdar (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  2. Sedmi napsal:

    Pokračování v lekcích pokory, sebeovládání a v chápání mužů a to i přes pokročilou spánkovou deprivaci… :-D

  3. Pingback: Jak k Vám promlouval březen? A jak ke mně? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

