10. O feťákovi v nás (Absurdistán 2015)

(photo credit: Sander van der Wel)
(photo credit: Sander van der Wel)

 

Tentokrát není třeba se rozepisovat. Tak jako v tom přelomovém včerejším článku :-)

Vracíme se k tématu 16. Spoutaní závislostí . Tenkrát jsem na konci tohoto týdne dvakrát neuspěla (Kdo je na tom hůř, my nebo narkomani?)

Tak doufejme, že jsem se za ten rok trochu osvobodila…

Že nezapomínám na opravdovou radost a opravdové štěstí, jak jsem v tom článku o narkomanech psala:

Všechny ty lidi, kteří zapomínají na opravdovou radost a opravdové štěstí pro svou závislost na věcech, které jim přinášejí dobré pocity, ale zároveň je, zprvu tak nenápadně, zabíjejí.

Čemu všemu jsme obětovali naši radost a naše štěstí??

Kde je ta naše SVOBODA?

V intencích včerejšího článku by se mi snad mohlo dařit trochu víc. Jen si tedy nejsem jistá, jestli to zabere třeba i na trochu zdravější životní styl… takže třeba konečně tento týden dojde i na trochu „přízemnější, hmatatelnější“ věci.

Třeba játra a žaludek by přivítaly trochu té mé svobody a láskyplného přístupu :-))))))

Copak není jaro období detoxu a vůbec dalšího šíleného náporu na tělo a la novoroční předevzetí???

Už jste se do nějakého detoxu letos (nebo vůbec někdy?) pustili? Já jsem měla kdysi takový krásný, pomaloučký, polehoučký… jen ho najít a případně zkusit…

****************************************************************************************

A jak to všechno tento týden dopadlo? Na čem jsem byla závislá? Podařilo se mi případně tu závislost překonat (třeba ty sladkosti, ty sladkosti…)? Nebo na jakou největší závislost jsem nakonec narazila?? Na to najdete odpověď v tentokrát taaaaak dlouhém článku, že jsem ho musela rozdělit na dvě část – tu první najdete tady.

****************************************************************************************

Tímto článkem začíná desátý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-)  

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na 10. O feťákovi v nás (Absurdistán 2015)

  1. jolana88 napsal:

    :) detox – a to se jí? :DD kecám – rok se s rokem sešel – a co Vy a Vaše svoboda? Já jsem na tom pořád stejně – mám se ráda :)))

    • avespasseri napsal:

      Tak to je super! To je, myslím, si základ všeho – mít se rád. No, já jsem na tom v tomto ohledu rozhodně líp než loni. A se svobodou taky. A asi bych si neměla říkat, že může být i líp, co??? :-))))))

      • jolana88 napsal:

        naopak – říkat si, že bude ještě líp je nezbytnost.. jak jinak by Všehomír, Matka Příroda a spol. věděli, že nemají „usínat na vavřínech“? :D

  2. BabetaRuns napsal:

    Já jsem si vždycky říkala, ze bych nějaký ten detox zkusila, ale zatím pořad zůstavá u toho „rikani si“… :)

    • avespasseri napsal:

      :-) Hlavně nic drastického… pokud tady k nějakému detoxikačnímu článku dojde (a já si také stále „říkám“ že dojde), tak rozhodně nic drastického… zas natolik se ráda mám :-)))))))

  3. Pingback: Buddhismus, nebo křesťanství??? Aneb zrcadlo umí být prevít. | Žít je umění

  4. Pingback: Jak k Vám promlouval březen? A jak ke mně? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

