Jo, cvičím!!

Tedy ne že bych se přetrhla.

Pomaloučku, polehoučku. To je asi nějaký „orlí“ zvyk, odkud jsem si přinesla děsnou lenost či co :-) Když to je pořád „uvolněte se“ :-) No fakt, cvičení pro lenochy. Tedy pokud lenochům nevadí si na půlhoďku bez hnutí postát…

Ale abych se vrátila k tomu mému cvičení. Řekla jsem si, že když jsme v tom předjaří a světu začíná vládnout jarní energie, ta která je v čínské medicíně spojena s prvkem dřeva a játry (a žlučníkem), tak proč se trochu na ta svá játra, chudinku malou, nepodívat.

Ne, nejsem notorik :-))

Ale vztek játrům taky moc neprospívá…. a má játra mi to čas od času dají znát…

Nebudu teď ani rozebírat léčivé zvuky na jednotlivé orgány, které teď také poctivě trénuju, protože je mám naše orlí studenty učit (když oni z těch všech praxí, které jsem jim včera nabízela, chtějí pořád právě tuhle….:-)).

Zaměřme se na jednu věc, kterou jsem před časem objevila… jmenuje se to „resistence stretching„. Takže strečink, ale ne jen tak ledajaký. U žádného strečinku jsem nikdy tak neposilovala (hlavně ruce) jako u tohoto. Pár cviků na protažení trupu nebo nohou a bolej mě ruce :-))

Mrkněte sami, na youtube je krásné video… já, pravda, dělám ten cvik malilinko jinak (před lety jsem si přes Amazon koupila knížku), ale asi se přeorientuju na ten jeho způsob…

Když jsem tohle posilovací protahování před lety cvičívala, byla jsem překvapená, jak účinně protahuje…

A co cvičíte Vy?? Nebo někam chodíte? Co Novoroční předsevzetí… bylo? Vydrželo?

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jo, cvičím!!

  1. Sedmi napsal:

    hezke protahovani :) ja toho zatim o moc vic jak tech 8 brokatu nestiham… ale i to se pocita ne? :D

    • avespasseri napsal:

      Jasně… lepší něco než nic :-)))
      Já jen začínám mít pocit, že nutně potřebuju posílit u tu tělesnou stránku… ne jen tu energetickou a mentální :-)))))

  2. BabetaRuns napsal:

    Jupiiii!
    Ten chlapec na videu je sympatickej :)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

