12. Na cestě do blázince? (Absurdistán 2015)

sisyfosPlavky čekají (jéžiš, není to ohraný, hubnout do plavek???? :-) a mezi jarními tématy Absurdistánu, mezi kterými každé pondělí (neděli) vybírám,  čekají ještě netrpělivost, očekávání, chtění a vnější motivace. Všechny mají něco společného s tím, jakým směrem  na začátku roku chceme „vyrůst“, co nám v tom pomáhá a co nám v tom brání…

  • Představou, že budu ta štíhlá akvabela hopsající do bazénu, hned teď, kupodivu netrpím… netrpělivost tedy necháme chvíli být. Však její čas jistojistě přijde. Hned teď je moje mantra… a velmi často ne v tom smyslu TEĎ A TADY…
  • Že bych očekávala, že to přijde bez práce, to nehrozí. Bohužel. Tedy bohužel proto, že mnohem hůř se leze na horu, když ji vidíte, než když je milosrdně skrytá v temnotách nevědomosti…
  • Pátrat po vnitřní motivaci, to já umím. Není nad to sednout si na gauč, pojídat banánový muffin a psát si do deníku, jaká je to hrůza, že nemám k tomu všemu pořádnou vnitřní motivaci… a trávit dlouhý čas pátráním po ní… taky to umíte??

A tak nezbývá než se zaměřit na chtění.

Vracím se tedy k loňskému 9. Chci nechtít.

Ohledně toho pobíhání v plavkách kolem bazénu či moře chci spoustu věcí a zároveň nechci spoustu věcí (třeba ty banánové muffiny a posedávání na gauči…).

Tak jsem zvědavá, jak tohle chci a nechci skloubím s tím, že vlastně nechci nic jiného než nechtít… (jestli to nechápete, nedivím se Vám… možná pomůže si přečíst ten loňský článek, ale i tak Vám záruku pochopení nedám… )

A jestli mě to zavede k vysněným plavkám (a nebudu si muset jít potupně kupovat větší), nebo spíš do blázince…

********************************************************************************************

Tak co? Plavky nebo blázinec? Kam mě tento týden dovedl můžete zjistit v článku Fakt čumím.

********************************************************************************************

Tímto článkem začíná dvanáctý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-)  

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2015 se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na 12. Na cestě do blázince? (Absurdistán 2015)

  1. jolana88 napsal:

    psali někde na netu, že „hubnout do plavek“ – je nejhorší motivace, která může být. Spíše nevědomá demotivace, říkali :DDDD Představa sezení na gauči s mafinem a deníkem mě pobavila – nic ve zlém. Myslím, že Nej je prostě „dneska být, dneska žít“ – stejně jako loni :D Držím Vám palce, sama, naštěstí, mám nastaveno jinak. (poručím si – mááálokdy, ale rovnou se poslechnu)

    • avespasseri napsal:

      Jéje… to bych chtěla umět… poslechnout se :-))
      Ta představa mě taky hodně baví :-))))
      „Dneska být, dneska žít“. Souhlasím. Blbý je, že mi to nějak neštimuje s tím obrazem obtloustlé ženy plazící se po pláži pokukující závistivě po vlastní dceři, jak lítá divoce do moře… ona by se totiž zadýchala :-))))
      No, jak píšu v tom pondělním článku… chci vidět, jak skloubím to nechtění (dnes žít) s chtěním… jde to nějak proti všemu, co jsem tu kdy napsala :-)))))))

      • jolana88 napsal:

        slýchám, pravda – ale už dávno neřeším, co vidí Okolí. Protože Mě vidět nemohou – tož si můžou :))) jediný úkol, co mi zbyl – zkontrolovat, zda mám celé plavky :D Dobře – kecám. Jenže – jak už jsem řekla, když cítím, že by to kilčo-dvě chtělo shodit (ne, kupodivu kvůli vzhledu, ale zdravotně – páteř, nohy) – jednoduše najedu na restrikci – týden si večer nedávám zmrzlinu :D

        • jolana88 napsal:

          omluva – se mi odcvaklo – K tomu mám štěstí, že sladké nerada (zakázala jsem si je před X lety z hodiny na hodinu) – ačkoli u nás je vždy něco na „cukr“ v zásobě, běžně mě neláká ani moučník ..

          • avespasseri napsal:

            Já ho celkem z hodiny na hodiny přestala jíst loni… neměla jsem ani chutě… ale pak přišly Vánoce…. klasická závislačka :-))
            Naštěstí mě spousta sladkostí, které mi kdysi chutnala, dnes už taky nejede… to, co se běžně prodává, je přeslazené…
            Ale pečivo je bohužel ještě přeslazené málo .-))))

        • avespasseri napsal:

          Já to s tím „do plavek“ nemám primárně kvůli vzhledu a okolí. Mám to spíš kvůli tomu pocitu „tohle nejsem já“… kvůli tomu poznání, že síla a pružnost těla se promítá i do síly ducha, či jak bych to řekla :-)) Mám takový „kung-fu“ postoj… pocit, že k mysli je nutné konečně přidat i to tělo, které šlo tak nějak na dlouho na druhou kolej. Čínská medicína je prevít, vidí všechno propojené. I západní pohled je jasný: pokud svaly nejsou protažené tam, kde by měly být, a silné tam, kde by měly být, trpí tím celá páteř…

          • jolana88 napsal:

            takhle to chápu – dopracovala jsem se do stadia, kdy jsem spokojená sama se sebou (vcelku) – a když dostanu nějaký čupr nápad, kde a jak co zlepšit – sednu do křesla a počkám než mě přejde :DD

  2. Pingback: Fakt čumím… | Žít je umění

  3. Pingback: Dubnový náhrdelník z krvavých rubínů a nebeských safírů… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

